Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Exkluzivně!!!! - spisovatelem za jednu minutu!!!!

16. 01. 2007
10
44
3425
Autor
StvN
Tento článek a jeho autor mě inspirovali k tomu, abych vyvinul speciální program, který vás naučí psát během jedné jediné minuty. Na to pozor!!!!

Ještě jednou pozor!!!!

Vede mě k tomu má neomezená zkušenost v psaní povídek, dále skutečnost, že jsem nejlepší žijící povídkář a též má nekonečná schopnost vcítit se do potřeb jednotlivých lidí.

Tento program (je to jediný soubor o velikosti 1Kb) si stačí nahrát do jakékoliv složky v počítači. Nechá se jednu minutu působit, pak člověk, který chce umět psát jako kterýkoliv spisovatel světa, dvakrát tleskne a jednou mrkne a může se pustit do psaní.

Pozor!!!!

Už žádné další nudné studium literatury!
Žádné další čtení!
Tytam jsou hodiny strávené nad literární teorií!
Již nikdy nebude potřeba desítek a stovek zbytečně popsaných stran cvičnými povídkami. Nyní může kdokoliv napsat skutečně dobrou povídku na první pokus.

Pozor!!!!

Již nyní jsem připravil vylepšenou verzi, která je nezávislá na počítačích. Jedná se o jednu zalepenou obálku, kterou vám pošlu. Obálku vložte na dno svého šuplíku a IHNED, bez nudného minutového čekání, se stáváte spisovateli.

Pozor!!!!

A nyní největší bomba. Rozhodl jsem, že své umění již nikdy nebudu tajit, a proto kdokoli, kdo se mnou přijde do kontaktu, dvakrát slyšitelně tleskne a jednou na mě viditelně mrkne, rázem se stane stejně dobrým spisovatelem, jako je jeho největší vzor.

Pište! Pište! Pište!
Můj program, má obálka, a můj kontakt jsou zcela ZDARMA.

Stejně jste všichni blbečci!



44 názorů

StvN
13. 04. 2007
Dát tip
Tak buď jsi se mnou nepřišel do kontaktu nebo to na debily nefunguje.

Zvrhlík
13. 04. 2007
Dát tip
Reklamace! Tleskám a mrkám jako debil a vono nic. Je to rozbitý!*

StvN
10. 04. 2007
Dát tip
To je přece úplně jedno.

StvN
10. 04. 2007
Dát tip
Kam se podívám, tam se to chytne. Bez obav.

avox
13. 03. 2007
Dát tip
Program, obálka, a kontakt ZDARMA, to je fajn, ale chybí, kolik si účtuješ za poštovné a balné! :-) */

ganish
27. 01. 2007
Dát tip
zdravím StvN!

Martinka_M
19. 01. 2007
Dát tip
Já ci tu obáálkuuuu:oD Ale, esi to je podvod, tak si Tě najdu:oD

Murtis
18. 01. 2007
Dát tip
:) T*

Gr: To je v pořádku, to není nemoc. Jen evoluce.

StvN
17. 01. 2007
Dát tip
Já olivy moc rád nemám.

gr_4you
17. 01. 2007
Dát tip
pišto, mohl bys mi dát do kupy (vyléčit) kuřátko? nevím co mu je ale nějak vypelichalo, zhnědlo a voní po medu

jaza
17. 01. 2007
Dát tip
pište pište, hufnglete

Připomínáš mi jeden toustovač....

ceder_john
17. 01. 2007
Dát tip
prosímtě neřikej mi, že by sis nedal kuře na medu..

Hele nedělej si tady reklamu, jóóó?

ceder_john
17. 01. 2007
Dát tip
páč má hlad..podle mě by sněd i kuře na medu..

Má. Ale takový nanicovatý.

ceder_john
17. 01. 2007
Dát tip
ojdjerry: díky, ale kuchařku zatím psát nehodlám, víš vono by se to teď špatně prodávalo, počkám až budu trochu slavnější.. pišta: má ten tvůj vlk stehna?

My o vlku....

Oldjerry
17. 01. 2007
Dát tip
ceder - Kdyby ti tak šel dát tip za ten recept - to je opravdu špica. Nejlepší, cos kdy napsal

ceder_john
17. 01. 2007
Dát tip
oldjerry na medu? hele bacha, aby tě nezavřeli..;)

Myslíš Oldjerry? :))

ceder_john
17. 01. 2007
Dát tip
chudák jerry;)

Kuře na medu, to je nuda. Takhle recept na myšátka v medu, to je teprv lahůdka!

Aiscis
17. 01. 2007
Dát tip
a jake je jmeno meteoritu hmm? bez meteoritu ke spaseni to nema ani cenu, to je nuda :P

ceder_john
17. 01. 2007
Dát tip
si piš: 2 kuřecí stehna cca 600 gramů čínská zeleninová směs(tu z penny marketu) olivový olej extra virgin mořská sůl med rozkrojíš kuřecí stehna na dolní a horní část, dáš je smažit na olivový olej(to je důležité-je zdravý), můžeš přidat cibuli(dřív než ty sneha)je dobré je předtím osolit, normálně si vezmeš na ruku sůl(mořskou-to je důležité(je zdravá) a rozetřeš ji potěch stehnech, až se to trochu opeče či rozžhaví vezmeš dvě lžíce medu a rozetřeš ji po těch stehnech, přikreješ pokličkou a necháš to mírně smažit a dusit(proto ta poklička), až to bude( to poznáš tak, že píchneš do masa a nepoteče červená, přidáš zeleninovou směs a necháě ještě deset minut dusit.. je dobrý si k tomu uvařit rejži,nejlépe neloupanou, má v sobě hodně vlákniny a minerálních látek..celý to trvá asi tak do hodiny..dobrou chuť..

exorcista
16. 01. 2007
Dát tip
hele, cedere, za ten recept na kuře ti prozradím recept na vánoční koláč Maury O´Byrneové, co ty na to?

exorcista
16. 01. 2007
Dát tip
jupí...dá se ten program nějak cracnout, ripnout, grabnout, přepálit nebo naclonovat? tedáááá...já to jako nechci dělat, to ne...ne ne ne...pffff...to nikdy, eh, jak vás to jenom mohlo všecky napadnout? ale je dobré to vědět a nemusí se ten program desetkrát zkopírovat a poslat dál, nebo nakonec napsat svoje jméno a rozeslat všem v okrese, že ne :)))

exorcista
16. 01. 2007
Dát tip
jupí...dá se ten program nějak cracnout, ripnout, grabnout, přepálit nebo naclonovat? tedáááá...já to jako nechci dělat, to ne...ne ne ne...pffff...to nikdy, eh, jak vás to jenom mohlo všecky napadnout? ale je dobré to vědět a nemusí se ten program desetkrát zkopírovat a poslat dál, nebo nakonec napsat svoje jméno a rozeslat všem v okrese, že ne :)))

Zjistil jsem pravdu. Je to podvod. Kilobit je takovej ten brouk, zkamenělej.

Honzyk
16. 01. 2007
Dát tip
...volam 158...:)

ceder_john
16. 01. 2007
Dát tip
bych ti za to moh prozradit výtečnej recept na kuře na medu s čínskou zeleninovou směsí..

katugiro
16. 01. 2007
Dát tip
Poslal bys mi ho, prosím, dvakrát? Jeden program bych si nahrál do notebooku - pro jistotu. Ale nechci skočit na špek! Slyšel jsem, že v Americe mají podobný program, který má jen 0,5 kilobyte... a teď nevím, jestli to není lepší než 1 kilobit od Tebe :)

StvN
16. 01. 2007
Dát tip
ceder_john - správně jsi poznal, že v tomto směru jsem též velmi zdatný odborník, avšak ze zištných důvodů se prozatím nehodlám s nikým o své zkušenosti dělit.

ceder_john
16. 01. 2007
Dát tip
a neměl by si tam nějakej program na balení holek? aby sme šli přímo k věci..

pozorovatel
16. 01. 2007
Dát tip
já to dokážu i za půl minuty!!!

...doporucujem na slavonicu... ..najlepsie dlhy clanok upozornujuci na tvoje nesporne literarnoteoreticke kvality... ...samozrejme s linkom na konci...

A zájezd za krásami krumlovského kláštera spojený s luxusním obědem a prezentací této ojedinělé a skvělé obálky nebude?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru