Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tá diaľka sa dá už nahmatať

18. 01. 2007
1
12
2386
Autor
Lindra

Dni

ako čriepky

z bezvýznamného hrnčeka

skladám

v čašu,

z ktorej budeme onedlho vznešene

piť červené víno.

 

Zajtrajšok

cvála ku mne s náručou

a na chrbte nesie Večer.


Nohy, lono i hruď

sa mi trasú pri myšlienke,

že čoskoro zosadne.


12 názorů

Lindra
19. 01. 2007
Dát tip
no taak co sa tak o mna bojis...idem na tyzden...vsetko sa stiha neboj...a Elsik ma tri terminy pokial viem... :-))

Lindra
19. 01. 2007
Dát tip
zámotek- nie, ja letim dnes vecer :-)))

Lindra
19. 01. 2007
Dát tip
Aššu - neviem, preco, ale kritika od teba mi nejak nevadi, prave naopak...od teba to beriem, aj ked nie vzdy suhlasim...ale vdaka za navstevu :-))

Lindra
19. 01. 2007
Dát tip
Honzyk: tak to som necakala ze az tak..., ale napisal si to do bodky spravne...letisko, draha osoba i obrovska radost :-))

Honzyk
19. 01. 2007
Dát tip
...sedis na letisti a cekas nekoho drahyho z dalky, muj dojem, a tesis se silene...vyjadreny ale fakt (qsi) moc subjektivisticky az....snad sem pochopil.:)

avi

...stripky klin zesednout... ..co sa tyka basne...myslim ze to v casu je tam trosku zbytocne...ono to chyta sice taky archaicky nadych..a asi to bol tak trochu aj umysel... ...ale na mna to nejak nezaposbilo... ...nie vzdy sa musis pytat ako...ci vznesene alebo ake vino..atd... ..obcas staci len naznacovat...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru