Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ypsillon

20. 01. 2007
5
21
2985
Autor
ChemicalPoet

Utekáme lesom a ty si mi asi po kolená

zakopávaš o kopky lístia.

 Pýtaš sa ma prečo rastu huby smerom hore?

 a prečo in the middle of the day sedávaju muchy na stene?

 Nikdy ti neodpoviem preto lebo.

 Ja chcem aby si vedela, že si každý robí to čo chce.

A potom sa usmeješ a svojím tenkým hlasom povieš: Ty to nevieš,že?


21 názorů

Najmladšia
05. 02. 2007
Dát tip
juchuuuuuu juchaaaaa tesim sa ako som sa netesila este nikdz na svete,ani snehu som sa tak netesila ako sa tesim teraz.........a ine

Teraz si ma zneuzila...ale dobre,vsetko je odpustene:)

Najmladšia
01. 02. 2007
Dát tip
myslím..teda som si skoro stopercentne istá,že po tomto som asi...teda určite že som tá najšťastnejšia forma živej hmoty vo vesmíre.........a ved ty si aj plavčík a ked bude niekto na priehrade fajčiť,tak ho razom uzemníš a tuším ti dlžím tísíc dvesto milionov korún za odvoz na bicykli..ale kedze ma máš najradšej tak je všetko odpustené....

Najmladšia
01. 02. 2007
Dát tip
myslím..teda som si skoro stopercentne istá,že po tomto som asi...teda určite že som tá najšťastnejšia forma živej hmoty vo vesmíre.........a ved ty si aj plavčík a ked bude niekto na priehrade fajčiť,tak ho razom uzemníš a tuším ti dlžím tísíc dvesto milionov korún za odvoz na bicykli..ale kedze ma máš najradšej tak je všetko odpustené....

Teba najviac

Najmladšia
31. 01. 2007
Dát tip
aj mna?

Milujem ich

Najmladšia
31. 01. 2007
Dát tip
ked ich mas rad nie je co riesit

Ja to mam zaplatene na cely zivot.takze by som v podstate vobec nemusel minat peniaze na tie drahe elegantne Guciho a Versaceho obleky,ale mam ich rad...

Najmladšia
30. 01. 2007
Dát tip
a to sa da niekde kupit....lebo ja by som si to predplatila na leto a pod sprchu..

Ja ho mam ale nevyuzivam ho..casto

Najmladšia
29. 01. 2007
Dát tip
takze nastava tu otazka kto ma vobec pravo chodit nahy?

Pekne si to napisala,ved mne si ziadne pero nevzala,a keby,mas to ako suvenir.A mna si este nevidela naheho pretoze tiez neviem hrat na bicich. Pier tam bolo tisic a ani jedno moje...

Najmladšia
25. 01. 2007
Dát tip
cooo?kamarade,tak to odvolaj!!!Ja som nevzala ani jedno pero, a ze ich tam bolo statisiiiic.Sakra tak na teba sa vrhne dav faniniek,na konci uz ani nevies ktoru cast tela podpisujes,zapatrosis si pero a zvalis to na mna. To ze si ma nevidel nahu je len preto, ze este neviem hrat na bicie,ale dockaj casu....druhy bubenik z Led Zepellin bude zo mna..(neviem ako sa to presne pise:-)

Tak schvalne,akych??uved priklad??ved teba som este tiez nevidel nahu,,ty Famatová zlodejka pier

Najmladšia
23. 01. 2007
Dát tip
to vela veci vysvetluje:-)

Nuz co uz,telo na prvych schodzkach nikdy na nikoho nevytasujem:)

Najmladšia
22. 01. 2007
Dát tip
no ved má pravdu...načo okecávaš,keď nevieš:-)..inak poviem ti príbeh:Bol taky festvival,dedo mi povedal že sa volal FAMAT,ešte za Rakúsko-Uhorska a jeden rok mala šancu aj taka skupina že Metamorfóza,ale nevyhrala ona ani Živý plot,ale vyhrala to Mad Frequency a vieš prečo...KVOLI BUBENIKOVI.....mlátil do toho hlava nehlava,vyzliekol si tričko a Sno/aha ani kúsok tela neukázal...toľko s Dopšinského zbierky...:-) mali ste to vyhrať vy *

Norsko 1
20. 01. 2007
Dát tip
hlavně že ONA jo *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru