Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zeptáš se

20. 01. 2007
1
9
696
Autor
Glorian

Je mystický tulák, podivín beze stínu,

hledí si svého štěstí, neštěstí, splínu.

 

Smysl je neznámy ,těch jeho zvláštních činů,

však  každí skouší, házet na něj  svoji vinu.

 

Nemůžeš nic, jen konat jak musíš, jak víš.

Svítá nový den,  dnes všechno pochopíš.

 

Zeptáš se proč si existoval, proč si tady byl,

zeptáš se na život, na to proč si vlastně  žil.


9 názorů

fárum
23. 01. 2007
Dát tip
Po pravdě naopak motiv se mi zrovna na těchto stránkách zdá spíš neotřelý, ale je pravda že poetika je naprosto otřesná, zakup ňáký sbírky čti a bude to OK. S tou fantasií taky nesouhlasim já ji tam cítim dost. Vypadá to jen, že to neumíš podat dostatečně vzletně. Kdybych neviděl tvoji předchozí věc Tip bych nedal, ale takhle jo, abych podpořil a fakt se to snaž víc promakat!!!!

šňupálek
22. 01. 2007
Dát tip
craerassy: tak jo. máš recht.¨ glorian: když si ŘÍKÁŠ o přečtení, tak čekám na tvoji reakci. Přijde mi to logický. S timdle se na tě všichni můžou leda tak vybodnout. (přijde mi to jako: přečtěte si mě a já se na vás můžu vykašlat...nebo ne?)

Honzyk
21. 01. 2007
Dát tip
..neuraz se, ale todle je vykrik do tmy....

Deni
20. 01. 2007
Dát tip
ten konec je hezký, ale odpovědět nedovedu ... :-)

Craerassy
20. 01. 2007
Dát tip
a trochu fantazie...eště..:-)

šňupálek
20. 01. 2007
Dát tip
mám zastání pro bezestinného podivína mystického tuláka...chce to trochu...básnickýho cviku? eště...

Craerassy
20. 01. 2007
Dát tip
no a tak zase něco, co prostě v sobě nemá ani šťávu, ani nic neotřelýho

šňupálek
20. 01. 2007
Dát tip
máš tam úplně brutální chyby..přečti si to po sobě, když chceš, aby to čet aj někdo jinej ;-)

Jendula
20. 01. 2007
Dát tip
Ach jo, zase ty rýmy. Nejsou tvou silnou stránkou, vynechej je, opravdu. V předchozí práci se mi líbil motiv chlapce, který hází kámen k nebesům. Snaží se o něco zhola nemožného, přesto neustává. Má to jistou sílu. Dobrý motiv, rychlý pohled za horizont událostí. Tohle je trochu vyčpělé. Otázky po smyslu života jsou rozlaďující, neboť každý ví, že odpovědi (s určitostí pravdivé) není. Také tu máš závažné gramatické chyby (nikoli překlepy). Práci přepiš. Trváš-li na námětu, prosím, ale dej tomu jiný směr.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru