Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sněží

24. 01. 2007
10
48
2335
Autor
Lais
Sněží - padají vločky,
jak poetická zima je.
a děti se zářícími očky,
jsou jenom kousek od ráje.


Sněží - se sněhem padá už i hvězda,
snad bych měl vzdát hold přírodě.
kdybych jak debil tady nestál,
už osm hodin v koloně.

48 názorů

fajo
14. 05. 2007
Dát tip
tak tak.. to si veľmi pekne napísal.. bol...

Lais
14. 05. 2007
Dát tip
jasně...proti gustu...:)nicméně já ho spíš poslouchám než se na něho dívám, on býval dřív hlavně zpěvák...

fajo
13. 05. 2007
Dát tip
a jéé..nuž,keď ja sa akosi pri pohľade na jeho zvetralú tvár akosi nemôžem udržať..no..a tak ďalej..

Lais
13. 05. 2007
Dát tip
tak na to pozor...Michaela Jacksona můžu...:)

fajo
13. 05. 2007
Dát tip
pretože zima je na rebríčku najblbších vynálezov po zubnej vŕtačke a M.Jacksonovi na 3tej priečke..čo je teda na zváženie.. no..

Lais
13. 05. 2007
Dát tip
protože proč. Protože v autě je topení nespolehlivé:)díky

fajo
12. 05. 2007
Dát tip
pohľad na sneh?áno,z vyhriatej izby;) *

Lais
07. 04. 2007
Dát tip
No vydíš, sněžilo jednou nebo dvakrát a po tom prvním sněžení jsem napsal tady tu blbůstku...:)

Lais
26. 02. 2007
Dát tip
tož aspoň, že tak:)

palino8
26. 02. 2007
Dát tip
no... je to troška kostrbaté, a rýmy nie sú celkom rýmami (přírodě - koloně), ale potešila

Lais
17. 02. 2007
Dát tip
díky:)O nic jiného jsem se nesnažil. Jen pobavil. Jsem rád

mh, aj ja si myslím...;))))

Anetté
16. 02. 2007
Dát tip
To mě pobavilo(((: Skvělá básnička... Navíc je mi ten pocit dost blízký (((o; *

Lais
16. 02. 2007
Dát tip
:)) to bude asi na dlouho

au*** :D stále to mohlo byť horšie...mrkni na túto...síce nie je na snehu, ale...je horšia:D

Lais
08. 02. 2007
Dát tip
vážně díky:)

pété
08. 02. 2007
Dát tip
:-) je to vazne vtipne, libi se mi to

martinez
27. 01. 2007
Dát tip
tak to su ráda - bo klasika to fakt je :o) a já jdu venčit čubu

Lais
27. 01. 2007
Dát tip
tož to znám i já...je to docela klasika:)

martinez
27. 01. 2007
Dát tip
to je Šimek s Grossmannem... Lais sr. by to měl znát ;o)

Lais
27. 01. 2007
Dát tip
:))))

martinez
26. 01. 2007
Dát tip
onehdy jsem poránu točil klikou lanovky když jsem předtím posnídal trochu teplé žemle... A z dáli mne zdravila svými větvi jasan vždycky takhle poránu s přírodou si řvu: ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ - jupí jupí jupí jou... pardon - to jen ty očka a debata kolem nich... :o))

Lais
25. 01. 2007
Dát tip
Tož chlapci děkuji vám ze srdce...věděl jsem, že to potřebuje poopravit...a kdo jiný by to měl udělat než vy dva...jsem jenom kousek od ráje a to nemám ani kontaktní čočky...díky vám:)

j. nick
25. 01. 2007
Dát tip
výborně, teď je všechno tak, jak má být :D

Takže Honzíku, celé to bude znít takto: a děti se zářícími, kontaktníma čočky jsou jenom kousek od ráje. a je to :)

j. nick
25. 01. 2007
Dát tip
anebo čočkou... kontaktní kočky sou beztak netaktní:)

leda, že by chtěly nakrmit kočky... těmi pavímy očky, :))

j. nick
25. 01. 2007
Dát tip
Lais: to nic, už je to dobrý, pobrečel sem si, ale už sem v pohodě:)) Lais starší: no, nebo to taky mohly bejt děti se zářícími pavími očky, jenže zase proč by je nosily ty děti na mráz, to asi fakt budou ty punčový cháče...:))

třeba jim září očka na punčocháčích :D

Lais
25. 01. 2007
Dát tip
budu muset hold víc dávat pozor na češtinu...jednou jsem se v první třídě píchnul do očka štětcem při kreslení(nemehlo neohrabaný) ...a nicku to byla bolest...hroznýý...takže se omlouvám...budu se snažit co nejmíň píchat do očí:))

j. nick
25. 01. 2007
Dát tip
já proti zářícím očkám nic nemam, chápu ten záměr s brutální naivitou, ale správnej českej tvar je "se zářícíma očkama", proto mě to trochu píchlo do očí a zasek sem se na tom... ale i to moh bejt záměr, zní to docela hezky přiblble, takže co já vim:))

schizotik
25. 01. 2007
Dát tip
To nestojí za řeč :D

Lais
25. 01. 2007
Dát tip
ani jsem netušil že to má tolik řádků:)...děkuju žes mě vyložil moje dílo:)))

schizotik
25. 01. 2007
Dát tip
Líbí se mi to... Můj názor? První řádek vysvětluje co to znamená když sněží... Druhý řádek, poetická je zima, no vzhledem k tomu že se v tomto případě stala básníkovou inspirací dejme tomu :) Třetí a čtvrtý řádek kontrastuje se sedmým a osmým... Pátý řádek znamená že už stojí v koloně dlouho že už padají aji hvězdy které jsou vidět na obloze až v pozdních hodinách... Vzdát hold přírodě :D Děkujeme matce přírodě za sněhové závěje a silničářům za jejich pohotovost :) Báseň sic krátká, avšak ironická a výstižná...

Lais
25. 01. 2007
Dát tip
a výraz "se zářícími očky" se mi zdál takovej až brutálně naivní...jakovej trošku Josef Václav Sládek...snažil jsem se o kontrast s tím koncem.

Lais
25. 01. 2007
Dát tip
:)To byly sprostá slova nejtvrdšího kalibru a ne báseň:)

A já sem si pořád říkal, co si to vedle mně, celou dobu mumláš :)*

Lais
25. 01. 2007
Dát tip
megahit: dík:)psal jsem do doma v teple, ale zážitek z kolony byl hodně silný:))) j.nick: uznávám že takhle blbůstka by si zasloužila víc času a pozornosti...už jenom proto, že je docela důležitý dočíst to do konce:)) děkuju vám za připomínky a za přečtení až k poslední tečce:)

j. nick
25. 01. 2007
Dát tip
teda upřímně - "se zářícími očky" je hodně strašně ošklivě moc zlej výraz, úplně mě při čtení zabrzdil a musel sem si to dát znova od začátku a tenhle kousek prostě trochu ošmelit, abych to dočet do konce:P ... ale jinak vtipný, to jo, ten obrat o 180° na konci se mi líbí:))

megahit
24. 01. 2007
Dát tip
náhodou, docela se mi líbí-je to vtipný...myslím, že jsou to velmi slušně vyjádřené myšlenky a dojmy z kolony-upřímně-kdo by měl v koloně tolika slušných slov po ruce :o) a jestlis to psal doma v teple u stolu tak je to dobrý taky

orbital
24. 01. 2007
Dát tip
není zač ;)

Lais
24. 01. 2007
Dát tip
to taky doufám...třeba až ten sníh roztaje...no uvidíme...dík za návtěvu:)

orbital
24. 01. 2007
Dát tip
co se dá dělat :) snad příště bude lepší!

Lais
24. 01. 2007
Dát tip
škoda...:) hodl taková blbůstka...

orbital
24. 01. 2007
Dát tip
Hmmm, celkem slabé. Nic zajímavého to neříká...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru