Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

smutný ples

27. 01. 2007
0
10
1213
Autor
carodejkaPS
Jaké to je tančit na plese, být v obležení načančaných dam, zatímco milenka doma steskem třese se a depresím téměř propadá? Je úspěšný- baví celý stůl, Protáčí se parketem píseň za písní ona má při tmě v očích sůl, on na ženu pohled nezpřísní. Jestli pak na ní aspoň pomyslí, představí si, jak se umí smát, teď hlavu si alkoholem nasyslí a dobré ráno ji zítra opět střízliv bude přát. Podíváš-li se na to okem skeptika a nebo nasadíš-li pohled optimisty: tak silné pouto jen tak nevzniká A vyskytuje se v lásce pouze místy.

10 názorů

carodejkaPS
31. 03. 2007
Dát tip
díky,... no je to hodně ze života, přesně je to popis mých myšlenech na to, co asi dělá můj drahý na plese beze mě...

Robinson
20. 02. 2007
Dát tip
Treti sloka me uuchvatila... Jinak nevim, jestli to neni jen muj dojem, ale zni to jako zivotni etuda

Aleinad
01. 02. 2007
Dát tip
napiš před něj "br" v ostrých závorkách

Aleinad
01. 02. 2007
Dát tip
taky mám operu. pro novej řádek napiš před něj
ok?

carodejkaPS
31. 01. 2007
Dát tip
ano, jde, ale v prohlížeči "opera"se to vlkládá tak jak se to vložilo,...

Aleinad
31. 01. 2007
Dát tip
v tý nabídce nahoře dej vlastní -> díla -> upravit...a kdyby ti to nešlo, tak se ještě ozvi ;-)

carodejkaPS
31. 01. 2007
Dát tip
Já se omlouvám, nějakým nedopatřením jsem to tam nevložila, ale asi jsem trošku neshcopná, neuím dílko "upravit" a tak teda vepisuju do komentářů

carodejkaPS
31. 01. 2007
Dát tip
aké to je tančit na plese, být v obležení načančaných dam, zatímco milenka doma steskem třese se a depresím téměř propadá? Je úspěšný- baví celý stůl, Protáčí se parketem píseň za písní ona má při tmě v očích sůl, on na ženu pohled nezpřísní. Jestli pak na ní aspoň pomyslí, představí si, jak se umí smát, teď hlavu si alkoholem nasyslí a dobré ráno ji zítra opět střízliv bude přát. Podíváš-li se na to okem skeptika a nebo nasadíš-li pohled optimisty: tak silné pouto jen tak nevzniká A vyskytuje se v lásce pouze místy.

vitsoft
28. 01. 2007
Dát tip
Já u básniček oceňuji stručnost, ale tohle je snad až poněkud přehnané...

Aleinad
27. 01. 2007
Dát tip
až takhle jo?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru