Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNedotýkejte se andělů na zem spadlých!!!
28. 01. 2007
29
77
6511
Autor
akšile
77 názorů
šikovná dceruška - v jejím věku jsem si hrál se stavebnicí a dumal, k čemu je bimbásek...
budoucnost národa
Jarmila_Maršálová
28. 12. 2007ChemicalPoet
29. 11. 2007ChemicalPoet
29. 11. 2007ChemicalPoet
29. 11. 2007
nie nie:)
to len dnes mi nepali...aj v skole si to vsimla profka a dala mi pokoj:)
do jakýho klubu? eliška už zalehla, řeknu jí o tvojí návštěvě zítra, jo? ale do klubu klidně, určitě :o)
Marcela.K.
19. 07. 2007
sákryš :) a možná i jo :))) ta by ty křiklouny z opozice srovnala do latě .-)
možná si jen něco namlouvám, ale je opravdu neuvěřitelné, jak jsou ty texty plné myšlenek :) moc se mi to líbí a určitě přeji spoustu dalších zážitků k zhudebnění ať máme na co valit oči.
*t
Jerry_Shit
13. 05. 2007
no eště ju doma nemám... ale pokud vím, tebe ne... seš přece bráška... :o)
autorka měla náročný den a při sledování večerního filmu usnula - zatím si vyřizuju pozdravy a jí ráno řeknu o nových kritikách :o)
Wraith Ailohwirre
03. 03. 2007
na týhle fotce nahoře (ta v názorech její není) je jí asi 5 a psala to nějak tou dobou... a včil je jí 6+1/2... :o)