Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O životě a konci

29. 01. 2007
5
10
784
Autor
Hanča

Každý den odchází zástupy lidí do neznáma, do tajemného světa a nikdo tam na ně nečeká. Nikdo, koho znají. Snad jsou tam andělé, snad démoni, či někdo další… Jdou vstříc něčemu novému, otevírá se před nimi druhá etapa života. Jdou vstříc něčemu, co si za života nedokáží představit, něčemu, na co za života nikdy nepomýšlí, něčemu, v co třeba věří nebo nevěří.

V ten nejnevhodnější okamžik nastává zlom, přijde si pro nás anděl a odvede si nás. Vezme nás za ruku, a my opouštíme tento svět s ním - ruku v ruce, pěkně pospolu. Svět, ve kterém jsme strávili spoustu času. Každému byl vyměřen jinak. A nikdo neví, kolik času mu ještě zbývá, než vyprší jeho limit.

Život je vlastně tak krátký, a přesto ho promrháme blbostma. Co času nám zabere honění se za nesmysly, za prací, za penězi, za majetkem. A vždycky si uvědomujeme svoje chyby, až když je pozdě. Když nám ukáží na hodiny, které právě odbíjí nám vyměřený čas.

Kolik slov jsme nestačili říct, tak důležitá slova jako mám tě rád, miluji tě, promiň, odpusť mi, je mi s tebou dobře…

Kolik vět bylo vysloveno zbytečně, kolikrát jsme ublížili sobě a druhým, blízkým, rodině a přátelům a kolikrát jsme zklamali sebe i druhé …  

Ohlédneme se a nevidíme nic. Nic. Co by stálo za to zvýraznit v té bezvýznamné šedi. Život je tak krátký.


10 názorů

Hanča
08. 02. 2007
Dát tip
Díky, máš pravdu. Nikdo neví, co po smrti je a co nás čeká, ale je to poměrně časté téma. Možná díky tomu tajemnu a možná taky díky tomu, že může naše fantazie pracovat na plné obrátky. :-) No, odpověď se dozví jednou každý z nás....

Zordon
08. 02. 2007
Dát tip
možná nic nového - co taky psát pořád nového o životě po smrti, který zústává stejný a vsadil bych se, že pořád lepší, než se dá napsat *

Hanča
01. 02. 2007
Dát tip
NEVE, díky. Tvoje chvála je balzámem na duši. Díky. :-)

NEVE
01. 02. 2007
Dát tip
Tak to mě to teda oslovilo,protože mám úplně stejný názor.Hani piš dál,ráda tě čtu dávám TIp

Hanča
31. 01. 2007
Dát tip
Díky za názor, asi je na tom trocha pravdy. Když to pročítám zpětně ... dalo by se to napsat líp.

Fairiella
31. 01. 2007
Dát tip
neoslovilo mě to...nic nového tam není a nepřinutilo mě to přemýšlet nad tím, jak to vlastně může být.

Hanča
30. 01. 2007
Dát tip
Děkuju ti. Jsem moc ráda, že se líbí. Ale něco tomu ještě chybí, ale nemůžu přijít na to, co :-)

Hanča
30. 01. 2007
Dát tip
Moc děkuju, jsem ráda, že se to někomu líbí. :-)

Lioness
29. 01. 2007
Dát tip
Moc líbí. Asi proto, že máš podobný styl jako já=)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru