Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak to je výzva a vítěztví

30. 01. 2007
0
1
333
Autor
Nelinka

První části mé listiny Můj deník,můj život.

 Můj život je jedna velká neznámá.Stále se vyvíjí jinak.
 Zdá se mi,že se ničím neliší od těch ostatních.Jednou si dole ,jednou nahoře.
Nejsem už naivní,abych si myslela,že vše v životě bude vždy podle mého.
Byla bych zřejmě sobecká,chtít něco takového.A přesto...Nevím,kde se vzalo oné pohnutí v mé mysli.
Pociťuji náhlou potřebu psát.Uběhla dlouhá doba od mých posledních zapsaných řádcích.
Vím jistě,čím to je.Poznala jsem člověka,který mi ukázal určitou formu sebepoznání.
 Zasvětil mne do Reiki.Zažila jsem něco nového,tajemného.Učení mne zaujalo.
Zřejmě jsem tuto zvláštnost nosila v sobě už od narození a vždy jsem  k tomu  nevědomě inklinovala.
Jen jsem netušila o její existenci,vstoupilo to do mého života jako blesk z čistého nebe.
Náhle  jsem potkávala spousty lidí s podobnými vlastnostmi,názory.Poznala jsem jejich zájmy.
Dokázali mi poradit,jak se chovat ve spojení s přírodou.Pochopila jsem,jak je důležité mít víru.
Nalezla jsem cestu k Bohu!Spočátku jsem se stavěla k této otázce skepticky(Věřit.....?)
Měla jsem spousty otázek a žádnou odpovědˇ.Potom s těmito lidmi přišli i vytoužené odpovědi.
Nádherný pocit......Po zasvěcení učení Reiki jsem začala psát,psát o sobě.Moji rodinu tato změna překvapila.
Uslyšela jsem i pár jízlivých poznámek,přesto jsem se nenechala odradit.
Potřebovala jsem své pocity,zážitky dostat na papír.Jako kdyby mi někdo našeptával:Piš a nestydˇse za to!
Psaní mi pomáhá v řešení mých problémů.Nenasytná po vědění jsem hltala všechno,co se mi dostalo do rukou.
Pocítila jsem neochvějnou chutˇdo života,chut´pomáhat lidem.Myslela jsem,že mám věci pod kontrolou,ale neměla.
Dodnes nemám,ještě se musím hodně učit.Není lehké přijmout názor druhého,zda-li si nejsi jistý jeho postojem v řešení problémů.
Mám trvat na svém?Jak ovládat emoce v krizových situacích?
Učení Reiki mluví o pokoře,ale jak se takovou věc naučit?Každá minuta lidského života přináší klady i zápory.
Bylo mi řečeno:Patří to k životu.Všechno,co ti život dá,musíš prožít.Chtěla bych zmapovat svůj život.Hlavou mi tato myšlenka běží již dlouho dobu.
Chci se pokusit dostat své prožitky,vítěství,prohry,radost na papír.Také nejdůležitější okamžiky mého života po setkání s učením Reiki.
Moje problémy nevyřeší žádné učení,přesto mne posune o kousek dál.
Děkuji i za ten malý kousek.


30.8.2004
Pokračování příště.......

1 názor

Narvah
30. 01. 2007
Dát tip
pokud ti je čtrnáct, pak se to dá brát jako docela pozitivní zjištění..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru