Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V objetí stínu

29. 09. 1999
1
0
2214
Autor
Gity

V objetí stínu a křiku vichřice v blátivých dálkách na stole převrhlé sklenice v citech snad tápám. Jak bludná světla v bažinách obarvená krví této neděle Probírám možnosti a další krach i příští chvíle směle nesmělé. Vidiny černých zdí mohutných katedrál na konci dlouhé řady snů připadám si jako vězeň nebo král?? V kolotoči prázdných dnů...
kačka
01. 11. 1999
Dát tip
Krásná, jímavá, kolotoč prázdných dnů..

B.Ezejmenij
05. 10. 1999
Dát tip
Ahooooooooooooooooooj mmmmmmmoooooccc ... ( to už tu někdo říkal) tě vítám. ( pozdě ale přece)

Tynic
03. 10. 1999
Dát tip
No vidím že jste tady jedna velká rodina a tak doufám že mne jednou možná adoptujete. No ale k věci. Přesně tenhle typ básniček mám ze všeho nejraději a tahle je povedená. Už se těším na další...

slavek
02. 10. 1999
Dát tip
Gity!!!!!!!!!!!!

Bibša
01. 10. 1999
Dát tip
V objetí epiky
dneska tak studené
neznám Tě
neumím
pohladit zraněné


Print
30. 09. 1999
Dát tip
Gity...konečně!!!!!

Merle
30. 09. 1999
Dát tip
Lidičky, jásejte, zpívejte, Gituš se vrátila! Nemůžu mluvit za ostatní, ale mě si tu moc chyběla. A to nejen hřejivá virtuální přítomnost tvé krásné tváře, ale i tvá poezie. Rád tě zase vidím.

Hannah
30. 09. 1999
Dát tip
Gity, vítám tě po delší době. Sice se smutným nádechem, ale vrátila ses. Díky. A nezoufej, zase bude líp.

maprach
30. 09. 1999
Dát tip
Doufám, že dovolená se vydařila :-)

Krytyk
30. 09. 1999
Dát tip
Tak jako ty mazlím se s pochybnými stíny stále, moc tomu rozumím, ovšem, nejde se nemazlit a milovat...

Bříza
30. 09. 1999
Dát tip
Hurrahh ! Plesá srdce mé - zas se zde s ní tedy sejdeme...AVŠAK ... na Gity až podezřele mnoho depky - Maprachu, zdáš se mi jízlivým...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru