Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

názov až na koniec

22. 04. 2001
3
0
771
Autor
dreee

takže som tu otváram koncert alebo len dýcham smolu? keď človek pocíti lásku pocíti strach žitia vytaji zlom duše a padne do prachu ja som sa zmietal medzi dobrom zmietal som sa medzi zlom a keď som pocítil úľavu nerozkvitol vo mne žiadny strom stale len padám a letim späť ilúzia je vlhká v duši nám rozkvitol plesnivy kvet a svet? svet ťa len bodá
Bix
18. 06. 2001
Dát tip
Myslím, že by si sa mal rozhodnúť, či budeš písať diakritiku alebo nie - plesnivy kvet a svet ťa len bodáááááá.

Wednesday
28. 04. 2001
Dát tip
chmmm

Cavalera
22. 04. 2001
Dát tip
tip

maty
22. 04. 2001
Dát tip
Líbí,tip.

Naso
22. 04. 2001
Dát tip
a tak, ak nechceme zostať životom pobodaní naučíme sa vyzbrojovať štítmi ľahostajnosti - som rád, že v Pásmackej galaxii objavujem ďalšieho slovensky píšuceho autora. Zrentgenujem si ťa!

Albireo
22. 04. 2001
Dát tip
??? Smíšené pocity.**

Adriana
22. 04. 2001
Dát tip
Moc líbí. Poslední sloka přesně vystihuje i mé časté pocity. Moc hezky napsané. Dávám TIP.

igyn
22. 04. 2001
Dát tip
u tejto básne som si spomenul na NOS-ku, keď Moki vravel, že na základe zla poznávame dobro a na základe dobra poznávame zlo. je jasné, že jedno bez druhého nemože existovať. ja mám rád utrpenie (nie som však človek, ktorý by sa každý deň naťahoval na škripec) v tom zmysle, že z každého zla plynie akési morálne víťazstvo. je to dosť v pohode ... občas je dobré si oddýchnuť od toho "utrpenia" a prečítať si čosi takéto ...

dreee
22. 04. 2001
Dát tip
Diky igyn od teba je to dost osobné. Ale myslim že si to pochopil ako vždy. :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru