Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ešte žiadny 5

04. 02. 2007
1
1
1006
Autor
Ivuš

Matúš bol k Ivke veľmi pozorný. Celý večer sa venoval len jej. Rozprávali sa o mnohom a stále si mali čo povedať. Prebrali všetko, od športu, cez hudbu až sa dostali ku kynológii.. Ive napadlo, že pri ňom by mohla na Lukáša zabudnúť. Prestala byť opatrná a všetok jej strach išiel do úzadia. Lenže Matúš si dosť vypil a začal si k Ivke trochu dovoľovať a jej sa to prestávalo páčiť. Jeho dotyky boli čoraz odvážnejšie. Ive sa to spočiatku celkom páčilo, no potom sa mu nepáčilo že medzi ním a jej telom je tričko, tak sa odvážil aj ďalej. Ivka bola čoraz zúfalejšia a nevedela, čo má robiť. Pochytila ju panika. Snažila sa Matúša odstrčiť, ale on bol silnejší. Potom začala hľadať pomoc okolo seba, ale nikto si ich nevšímal a tak hľadala v dave svoju kamarátku Evu. Nikde ju nevidela. Bála sa, veľmi sa bála. Znovu sa jej malo stať to, čo kedysi? Nie už nechcela prežiť tú hrôzu. Ani si nevšimla, že jej začali po tvári tiecť slzy. Matúš si to všimol, ale len sa smial. Vtedy sa odniekiaľ vynorila jej kamarátka. Eva si hneď všimla, že niečo nieje v poriadku a poprosila svojho priateľa, aby Matúša nejako dostal od Ivky. Iva im bola taká vďačná, že jej pomohli, že ani nevedela, ako sa im odvďačiť. Mala toho už dosť a tak sa rozlúčila a odišla domov. Eva ju chcela ísť odviezť, ale odmietla, pretože potrebovala byť sama. Znovu sa jej otvorila stará jazva z detstva. Ako keby sa to bolo stalo včera, keď sa v noci prebudila na to ako ju obchytkáva on, bolo to odporné. Ešte aj dnes cítila jeho dotyky na svojom tele. Aj dnes jej v ušiach znelo jeho smutné prepáč, keď odchádzal od jej postele. Odvtedy mala z mužov strach, v ich blízkosti bola ako na ihlách. A tu sa jej v mysli znovu vynoril Lukáš. On si hneď všimol, že niečo v jej živote nieje v poriadku a Iva neváhala a povedala mu, čo sa jej v detstve stalo. Nemala s tým nijaký problém a on ju počúval. Bolo to prvý krát, čo sa to odvážila povedať nejakému mužovi.  Ani si neuvedomila ako jej prešla cesta.

Keď ležala v posteli a rozmýšľala o dnešnom večeri, dostala hroznú chuť napísať Lukášovi o tom, čo sa jej stalo, ale neurobila to. Držala v ruke mobil a čítala si správy, čo jej Lukáš napísal. Po dlhých hodinách sa jej podarilo zaspať, hoci sa jej vrátili nočné mory z detstva.

Ani sa nenazdala a bola nedeľa večer a Iva sa chystala opäť do práce. Veľmi sa tešila, chcela vidieť Lukáša. Vedela, že je to hlúpe, ale po tom, čo sa jej stalo na disco, chcela znovu cítiť tú istotu, ako predtým, než sa to stalo a vedela, že ju nadobudne iba s ním. Stačilo jej, aby vedela, že je tam a ona znovu nadobudne istotu, ktorú kvôli Matúšovi stratila. Uvažovala aj nad takou absurdnosťou, že pôjde a Lukášovi sa ospravedlní, hoci by v tej chvíli zahodila všetku svoju dôstojnosť. Keď nad tým rozmýšľala, zistila, že je jej to jedno. Nezáležalo jej na jej dôstojnosti, ani na tom či sa poníži, chcela len jeho a nič iné.


1 názor

hmm...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru