Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dialog

05. 02. 2007
4
11
2049
Autor
avox

hádka blížence se svým druhým já

Na počátku byla hmota...

Na počátku byly oči
a ruce a ústa
a srdce veliké a prázdné
Z nich se zrodila touha

Hledat a najít, dát se a brát
slova omletá časem tolikrát

Tenkrát byla nová...
A potom bylo nalezeno.

Anebo ne

Srdce se podalo
na čisté dětské dlani
Oči roztály v jiném pohledu.

Anebo ne

A ústa nedovedla zůstat němá
Zpívala skřivánčí píseň

Anebo pláč nad otevřeným hrobem

11 názorů

výborný nápad, len by to chcelo dotiahnuť;) a dobrý prológ;)

alternic
25. 02. 2007
Dát tip
* *

avox
08. 02. 2007
Dát tip
Díky, za návštěvu i za názor, díky moc

zvedavec
08. 02. 2007
Dát tip
mna to chytilo - aby som nezostala pozadu so silnymi vyrazmi pozadu - za srdce :) a naozaj sa mi to paci! prave take, ake to je.

líbí se mi to, ale zdá se, jako by to utíkalo do mnoha směrů najednou. A těžko se ta slova chytají...ještě se vrátím, až budu mít víc klidu :o)

krempi
06. 02. 2007
Dát tip
oki :-)

avox
06. 02. 2007
Dát tip
myslíš víc slov, že by to chtělo? Víš to druhé já je silně skeptické a tudíž není mnohomluvné, to jen já jsem upovídaná :-)

krempi
06. 02. 2007
Dát tip
silne aj ked malo opisane...

avox
06. 02. 2007
Dát tip
Díky za návštěvu i názory

oleandr
06. 02. 2007
Dát tip
osobně líbí

Dero
06. 02. 2007
Dát tip
Hodně slov se silným poetickým nábojem (srdce, touha, hrob, skřivan) na příliš malé ploše pospojováno nepříliš silným lepidlem formy. Jasně, rozumím, že psát se má o tom, o čem se člověku v tu chvíli chce, ale kdybys měla zájem se v poezii pilovat a brousit, doporučil bych nejdřív zpracovávat menší a měkčí témata, méně osudová. A těch poetických slov, která jsem zmiňoval v úvodu, přidávat lehkou rukou tak, jak budeš svoji tvorbu budovat do výšky, krásy a košatosti. Zatím znějí jako klišé v tom pejorativním významu, ale mohla by za čas stejně tak znít krásně, opodstatněně a podmanivě. Rád jsem se zastavil, přeji hezký den.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru