Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cesta

22. 04. 2001
0
0
810
Autor
Cllaude

V křesle setmělém cestuje k svému cíli, domů jede večerem, váhavý střelec vedle víly. Váhavý střelec vedle víly váhá už drahný čas, kéž dostane se mu síly a pohladí ten hebký vlas. Kéž pohladí ten hebký vlas než víla usne navěky a střelec sám bude zas oblázky házet do řeky. Kéž pohladí ten hebký vlas vždyť šance jiná nebude, ať není tady napospas tobě krutý osude. Kéž pohladí ten hebký vlas už venku zvolna svítá a poslechne si víli hlas, láska je šelma lítá.
clovrdik
23. 04. 2001
Dát tip
Hmm, sorry, tohle vůbec není báseň dle mého gusta, ani tematicky ani zpracováním.

Celinka
22. 04. 2001
Dát tip
Moc se mi to líbí. Asi ráda píšeš o vlasech, že? Ale já taky... A o tom, jestli je láska šelma bych ráda polemizovala... Hihi... A osud není zas tak krutý, ale musíš si ho umět podmanit, věř mi. Musíš si v něm najít zalíbení jako v psaní o vlasech...

kometa
22. 04. 2001
Dát tip
jsou fakt lepší v PC než v polívce!

kometa
22. 04. 2001
Dát tip
ufo, nic si z teho nedělej, to je jen pomatenej Claudius ať si zvyká hned od začátku.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru