Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Plamínek

23. 04. 2001
18
1
2760
Autor
AZALIN

Pro jednoho otoMILÉHO elepatického áška.. ;-)))

To ráno chtělo se mi smát na střechu plnou hvězd okna do mé duše se zalívala ranní rosou chtělo se mi kvést a přitom zůstat stát v předtuše rozdmýchané nohou bosou Plamínek, co chtěl by chápat že zabloudil už tolikrát netuše proč zasluhuje trest Plamínek, co chtěl se smát a zároveň i plakat na té, kterou zvolil z cest Plamínek, který mlčel

1 názor

A.H.
21. 12. 2009
Dát tip
plamínek by chtělo občas přikrmit. *t*

Pluto
21. 07. 2001
Dát tip
moc pekne...mas cit...opet tip !*

Cody
06. 05. 2001
Dát tip
:o)))))))) jůůůůů to je kláááášnýýýý :o))))))) jujuuuujuuu :o))) ☼

Merleyn
04. 05. 2001
Dát tip
Huláá! Tady jsou plamínky! Tady se dláček cítí jako doma. Plllsk! Plamínek občas zabloudí, to je plavda. Plllsk *. Ale pak se zase najde!     :)))) :))))     :)))) Tady neflllnk.

Bibša
25. 04. 2001
Dát tip
Azínku, nejde mi tiskárna, slib, že to nikdy nesmazes, protoze tutu musim mit porad na ocich, kdykoliv si vzpomenu. Je silna. Kluku, ja se tak tesila, ze tu od tebe neco bude, az sem zase na skok zajdu. A jsem tak mile prekvapena a rozesnena a uplakana, ze nikoho jineho ani snad cist nebudu. diky, jsem rada, ze te znam!

Bambulka
25. 04. 2001
Dát tip
mlčky volím TIP!* :-)

:o)))))) Pomalejší, ale důkladnej :o)))) Jsi príma, jenom s tou zdí se mi to nechce líbit... .o) A tvojí duši asi taky ne, proto si všude poletuje a vůbec ji nezajímá, že se s ní chceš pomuchlat .o) Zbourej zdi a ona za tebou po kouskách přiťapká :o)

Yfča
24. 04. 2001
Dát tip
Típec!

Print
24. 04. 2001
Dát tip
*!

Merle
24. 04. 2001
Dát tip
kveť azi... kveť :-)))

Vojtek
24. 04. 2001
Dát tip
ano *!

Tynic
24. 04. 2001
Dát tip

Jdu omýt štětce, abych ti to tu nepocákal... jsi lepší malíř, než já... z tvého obrazu je cítit spředené ticho a do vážna nevážnost a plamínek mění barvy a tvar.... do oranžova... :o)

Smutek
23. 04. 2001
Dát tip
Ne, Veselý malíři, to je neopodstatněná skromnost...

rire
23. 04. 2001
Dát tip
* opodstatněná či ne, srovnávání duši mine ale ta malá nahoře... :) * azíí :)z hlaďy... :)

papouch
23. 04. 2001
Dát tip
píp

Můj ty Smutku, jak to můžeš vědět...? :o)))) Malovali jsme jeden obraz... ale Azalin má asi lepčí štětce nebo co... nebo to bude paletou... ? ;o)

Šílená
23. 04. 2001
Dát tip
nádhera***

Miroslawek
23. 04. 2001
Dát tip
jednoduché a výstižné ... a jokoby to bylo o mně ... i když asi není ... TIP

Silly
23. 04. 2001
Dát tip
wow... také se mi chce kvést... t..:-)

hermit
23. 04. 2001
Dát tip
dobrý konec vše napravil... dobré!!! ****-

Wopi
23. 04. 2001
Dát tip
Veselý malíř: i mně je tvá paleta bližší. Tady mě oslovuje pouze poslední řádka, ostatní jde nějak mimo mne... "Okna do mé duše" jsou asi pevně zavřená okenicemi. Inu - dneska člověk nikdy neví ;-).

AZALIN
23. 04. 2001
Dát tip
Wopi: Okna jsou na to, aby se otvíraly, to dá přece rozum..... :-)))

Milý Wopi :o) Koukej ty okenice okamžitě pozotevírat, ať to k tobě může vklouznout stejně lehoučce, jako oranžová do mojí palety... chtělo se mi kvést a přitom zůstat stát Co ještě potřebuješ, aby k tobě proniklo...? Tohle jsi nikdy nepocítil, malý maličký Wopie...? :o)))

Wopi
23. 04. 2001
Dát tip
AZALIN, Ves.Malíř: Jo. Jo. Jo. Okna jsou aby se otvírala (pokud nehlásili únik choru). Souhlasím. Ale já otevřel okenice - a tam zdivo. Za nimi nebyly okna, to jen tak vypadalo, no. Maskování. Zato ta duše - já ji hledal a koukám - vždyť ona je jak obláček - tady se kousek třepetá, támhle povlává, tuhle se maličko tetelí a tady zase trošku mlží, támhle se jen tak bělá a o kousek dál se tiše vznáší, jako by se nechumelilo. Tak je to s ní. Chci ji chytit a prohlédnout si ji, ale ona proklouzne a skoro není vidět a najednou je úplně jinde. Ty okenice - to byla jen finta na odlákání pozornosti, nebo co. Všechno ke mně proniká. Určitě. Všechno. A zapisuje se mi to někam dovnitř, jenže zatím nevidím kam, ale bezpečně to tam je. Neboj, malíři. Moc jsem se rozpovídal. Plamínek který mlčel. To je lepší.

Wopi
23. 04. 2001
Dát tip
P.S. Dopoledne, když jsem to četl, jsem měl nějakou depku. Teď už se mi to líbí. Berte to tak, že jsem trochu pomalejší... tip

vlaštovka
22. 04. 2001
Dát tip
Chtělo se mi kvést a přitom zůstat stát To ráno chtělo se mi kroužit ospalou ještě oblohou... Letět... po větru v tvářích touží jen ti, co ho mít nemohou...

vlaštovka
22. 04. 2001
Dát tip
A esli potkám toho otoMILÉHO áška, tak mu žeknu, aby se tu ulčitě atavil, že je tady hžejavouško po plamínkách...... :o))) Fllllnk.......

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru