Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Maturita

08. 02. 2007
5
21
1645
Autor
Lais

Tak už to na střední chodí. Je jedno co děláš čtyři roky. Jestli seš šprt nebo flákač. Stejně se všichni sejdou u jedné jediné zkoušky. Já jenom doufám, že tak hruba za tři měsíce se téhle blbůstce budu smát...

Už mou hlavu nesou na podnose
a profesorka jak Salome
už zřejmě není cesty zpátky
karty rozdaný na stole.

Komise, jako zástup katů
kravata místo oprátky
tady už asi nepomůžou
švestičky z naší záhrádky.

Tak čtyři roky už jsou pryč
už z nich tady nic není
Tak mám  pár hezkých vzpomínek
A NEMÁM VYSVĚDČENÍ!

21 názorů

mno, jestli to vypadá takhle... tak přestávám chodit do školy:o)*

Lais
16. 03. 2007
Dát tip
Díky budu si to pamatovat:)

Lais
02. 03. 2007
Dát tip
:)no komu už bych měl věřit když ne tobě:)

Lais
18. 02. 2007
Dát tip
díky:)

a2a2a
18. 02. 2007
Dát tip
Musím dát tip, byť je to spíše taková blbůstka, ale má nefalšovanou vůní uličnického mládí

hm, ja tiež (väčšinou poslednú noc pred tým vážnym skúšaním a tak;) )...ale potom som sa pokazila a v maturitnom ročníku som sa začala učiť dokonca aj 4 dni pred;)...a asi mesiac pred maturou dokonca chémiu som si začala robiť:D (lebo som vedela, že inak s našou profesorkou nezmaturujem:D )

Lais
17. 02. 2007
Dát tip
vždycky jsem se všechno učil dva dny před...(teda kromě anatomie protože nejsem genius a taky jsem se jí nikdy učit nepotřeboval:))

hm, neboj...ten pocit prejde;) teda...až po maturách:D aby si vedel, ja som zistila týždeň pred maturou, že fakt neviem nič..nič z fyziky a to som sa ju poctivo učila celý rok:DDD to bolo ťažké...2 dni som sedela LEN A LEN nad fyzikou a naučila sa celé stredoškolské učivo...odvtedy viem, že sa dokážem skoro hocičo naučiť za 2 dni, keď mi horí za pätami (teda asi okrem anatómie, lebo génius nie som:D )

Lais
16. 02. 2007
Dát tip
té třetí části škoda není...tam šlo spíš o ten pocit. dík...

hm, zoral si to tou poslednou slohou...tá vychádza aj z toho rytmu a aj toto je straaaaaaašne kostrbaté už z nich tady nic není a tiež ti nevychádza A NEMÁM VYSVĚDČENÍ! To nemám... a neboj, švestičky síce nepomôžu...ale tie 4 roky predtým hej...oni si pamätajú a nechcú vás vyhodiť...teda len niektorí;))) (u nás prekvapivo podržali tí, čo podrazili nohy počas mojich 6 rokov štúdia...a tí, čo podržali, tak šli podraziť...) Dá sa to zvládnuť;))) (mám to ešte v čerstvej pamäti;))) )... škoda tej 3. časti...

Lais
14. 02. 2007
Dát tip
Milá Leasi škoda že tě na tom díle nejvíc zaujala odpověď na kritiku:)), ale i to se stává:)

martinez
09. 02. 2007
Dát tip
tak budu držet palce... ;o)

Lais
09. 02. 2007
Dát tip
Tak doufám že se letos u maturity mezi ničí nohy nedostanu:)))

martinez
08. 02. 2007
Dát tip
hele, já když si šla losovat první otázku, tak mi ujela noha a já elegantně vklouzla volným pádem mezi nohy profesora držícího mísu s papírky... ustál to... a já nakonec maturu taky... neboj nic! :o))

Lais
08. 02. 2007
Dát tip
ale my jsme úplně v klidu...jenom jak píšu v prologu doufám, že se tomu taky budu moct zasmát...protože kdo se směje po maturitě směje se vždycky líp než ten před maturitou

j. nick
08. 02. 2007
Dát tip
nebojté, maturita je sranda a jak píšeš v prologu, je fakt jedno, jestli seš šprt nebo flákač:)

schizotik
08. 02. 2007
Dát tip
Já už se tomu chci taky smát... Béééééé :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru