Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Až jednou...

08. 02. 2007
0
3
1047
Autor
Paul

...všechno je jednou podruhé a někdy to poprvé bolí...

Až jednou možná řekneš ne
nebudu ten kdo chce mít svoje
polibek vložím do tvých rtů
budu ti šeptat lásko moje

Až jednou možná řekneš ne
nebudu ptát se na důvody
do své pak vložím tvoji dlaň
utiším bouři mořské vody

Až jednou někdy řekneš ne
nebudem na sobě hledat viny
řeknem si všechno jako teď
nebudeš jiná ani já jiný

3 názory

Paul
02. 05. 2015
Dát tip

Písmák je pro mě mým svědomím... postupně pročítám svá díla, vložená před mnoha lety a vybavuji si za jakých okolností vznikla. Někdy je těžké popsat skutečnost tak, aby ji člověk plně neodhlalil a zároveň nebyla nejasná. A přitom by stačilo jedno jediné slovo a verše by najednou dostaly smysl pro každého, kdo je čte. Ale možná že právě to nechceme..


blbjenka
09. 02. 2007
Dát tip
hm, do Seifrta tomu ještě pořádnej kus chybí, to je jasný,:) ale uplně bych to nezavrhovala, oceňuju smysl pro rytmus. nicméně chtělo by to víc originality :)

hm, po prvé...nesúhlasím s prológom...nie všetko je druhýkrát... po druhé...snažil si sa tam narvať príliš rýmy...aj nasilu...proste to treba nechať plynule...a nie na úkor rytmu... nechcem ťa kritizovať len tak, chcem ti pomôcť, aby si našiel svoje chyby, ak ich teda nájsť chceš...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru