Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Padaly hvězdy

09. 02. 2007
6
21
2820
Autor
avox

Když vidíš večer padat hvězdu smíš vyslovit své přání a můžeš věřit naivně že se ti jednou splní...

Vzpomínej
U nohou nám leží město
Třpytí se v letní noci
Hvězda padá...

Nepřála jsem si vůbec nic
Nebylo co si přát
Jako v pohádce
Město a světla...

A hvězda padla tiše dolů
Nepřála jsem si vůbec nic
Nebylo co si přát
Viděli jsme ji padat spolu

21 názorů

Hezké,krátká a výstižná pointa.TIP

avox
30. 07. 2008
Dát tip
určitě ne, je to tady už hodně dlouho :-)

Marcela.K.
30. 07. 2008
Dát tip
:-)) no to je povedené...ale asi jsem to nečetla...nepamatuju si to :-)

avox
30. 07. 2008
Dát tip
avi

avox
17. 09. 2007
Dát tip
Díky za návštěvu, tyhle hvězdy padaly už stráááááášně dávno :-))

damaxy
26. 06. 2007
Dát tip
Viděli jsme ji padat spolu v tom je uz tak vela povedaneho aspon pre mna..

avox
04. 04. 2007
Dát tip
Psala jsem to, když jsem byla mladá a naivní, ale mám ji ráda i teď, i když není dokonalá... a co je? :-)) Děkuji za návštěvu!

sapfoo
04. 04. 2007
Dát tip
Dobře, možná jsem sentimentální, možná ještě mladá a naivní, ale tahle básnička mě oslovila. Líbí se mi :-)

hm, nie zlý námet, ale slabšie spracovaný...a nie je to naivné...viera dokáže hory prenášať...veríš, že sa ti to splní, splní sa;)

avox
11. 02. 2007
Dát tip
Díky, možná příště

vitsoft
11. 02. 2007
Dát tip
Pointa pěkná až hamba, jenom rýmů náš tam málo. Přidat trochej nebo jamba, líp by se to tipovalo.

avox
10. 02. 2007
Dát tip
někdy se přání plní i bez hvězd, jindy ne, i kdyby spadlo celé nebe... tak jde život :-) Dolfi: Je to učení starých toltéků, Don Miguel Ruiz: Čtyři dohody, Toltécká proroctví

některé hvězdy plní přání ještě dřív, než spadnou...tak jsem to pochopil já :o)

Dolfiness
10. 02. 2007
Dát tip
Hm.. vidím, že jste mě nepochopili. :) Co je špatného na slovech "schovej si ji"? Tím jsem chtěla říct, aby si ji autorka schovala pro pozdější vzpomínání, protože jsem tuhle básnička pochopila jen v kontextu jejího vlastního života, ale už ne cmo s velkým přínosem pro ostatní. Nevidím na tom nic necitlivého. avox: Co je to princip čtyř dohod? :)

avox
09. 02. 2007
Dát tip
Díky, zvedavec, znám princip Čtyř dohod a nejsem vztahovačná, díky

zvedavec
09. 02. 2007
Dát tip
Dolfiness ... :) ako slová dobré, ale nie ako kritika. Dolfiness -"no..schovej si ji.. :)" "však jen říkám svůj názor, nemůžeš si brát kritiku tak osobně :)" áno, Avox, ani si ju neber osobne, pretože je to len necitlivo vyslovený a laický osobný názor.

Dolfiness
09. 02. 2007
Dát tip
avox: však jen říkám svůj názor, nemůžeš si brát kritiku tak osobně :)

avox
09. 02. 2007
Dát tip
Díky za návštěvu, oběma, určitě někdy najdeš Mášku, ale milá Dolfi, nikomu se nevnucuji, o co ti jde?

Dolfiness
09. 02. 2007
Dát tip
To je sice hezky romanticky naladěné, ale v podstatě na tom nic special nevidím.. Jako vyznání lásky dobrý, ale ne jako báseň. Mám tebe - už si víc nepřeju..dobrý no..schovej si ji.. :)

Maasek
09. 02. 2007
Dát tip
já bych chtěl kousek té hvězdy najít :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru