Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Muj pes z blizka

23. 04. 2001
0
0
1004
Autor
jeorenny

Mikropopis - \Jak jsem znovu objevil věc, kterou vídám každý den.\ -tak tohle nas nuti psat ve skole

1)Před pokusem Pustit se do takového úkolu nebude jednoduché, bude to stát mnoho sil a úsilí, ale i přesto to zkusím. Z dálky vypadá tak nevinně, skoro až mile. Chomáče chlupů rozčesané na zádech, velké veselé oči a napřímené uši čekající na povely. Zkrátka ten nejroztomilejší pes v tomhle bytě. 2)Během pokusu Nejsložitěší je už jen ho chytit a přinutit stát chvíli na jednom místě. Koukám, že mi to zabere celé odpoledne. Mám nápad. Přivážu jej k židli, tak budu mít záruku, že opravdu neuteče. Anebo by třeba stačilo mu nasypat nějaké to \lepší žrádlo\- ve smyslu mého oběda- do misky. 3)Samotný pokus ....Pes jí už dvě minuty, jdu na věc. Nic mne nemůže zastavit. Jaký že byl ten postup? Čtvereček vystřižený v novinách přiložit k oku a tuto soustavu posunovat co nejblíže ke zkoumanému objektu. Jsem už téměř u jeho zad, jak tak koukám, tak zdání rozčesaných chomáčů bylo klamné. Tvoří se tu nánosy prachu z bytu i okolí, občas zahlédnu i nějakou tu farmu bleších rodinek a ten zápach! Moje roztomilé zvířátko se rázem mění na slintající smrdutou obludu momentálně pochutnávající si na mém obědě. 4)Závěr Jediný závěr, který vyplynul z mého pozorování, je, že už nikdy nebudu objevovat již předem objevené. Mohlo mě napadnout, co se skrývá uvnitř srsti živočicha, který se v jednom kuse válí v kalužích, vymetá všechny podlahy a jí psí žrádlo. Raděj nechám věci být věcmi, jaké je každý den vídám, budu tak spokojená, a stejně tak i ony....v případě mého psa určitě.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru