Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

chci

12. 02. 2007
0
0
456
Autor
roollin

Říkáš ať se vrátím

Říkáš pojď

Říkáš přijď

Nejistota ve mně stoupá a ty jsi více a více vzdálenější

Vzpomínka se jak mlha ztrácí, avšak jak slunce občas rozjasní tu dálku            (už nesnesu tu krátkost chvíle)

Chci.. chci zas dát ti tu ruku, né..

Já chci cítit tvojí ruku!                                                                                                (ten pocit jsem měla znát jen já)

Chci ten šepot, ty slova co jsi mi věnovala..                                                          (ohluchla jsem)

Chci tu část mít zas u sebe                                                                                     (tělo bez duše?)

Koukám a nepoznávám, nepoznávám minulost, koukám a už tak málo přikyvuji. Už tak málo se slovy si hrajeme. Možná zámek je zamkl a nechce je pustit                                                              (klíč jsem dala tobě)

.......a možná ta dálka je nechce pustit.                           

Už nechceš?                                                                                                              (řvu "táhni si" ale pláču "vrať se")

Vidím, nepotřebuješ..                                                                                                (jak hračku..)

Ale..

Já stále potřebuji

Potřebuji ty ruce zas cítit

Bez nich jak bez vzduchu                                                            

natahuji ruku, ale...                                                                                            

Proč jí nenatahuješ i ty?

Běžím.. ale ty překážky mě vrací zpět                                                  

                             

A ty jsi našla nová slova..

 

Nerozumím jim…………………………….


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru