Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Anonym (4)

13. 02. 2007
7
8
1526

PUZZLE Ženy znám spíše coby Čachtické paní čili jako bytosti podobné sani či fúrii, nikoliv Julii. Jen málokterá z nich se podobala lani pijící vodu z mých stále horkých dlaní. Jo, ženy to prý nemyslí zle zvláště když skládají z našich kostí puzzle. Proto mi nepůjde nikdy přes pysky pít se Sněhovou královnou whisky Mé ženy měly vždy chlapů chumel. Všichni byli pro ně jen cumel. Olíznout a zahodit a pak z toho marodit, že už jim nelahodí jejich láska, kterou je za nos vodí, že voní jen po spermatu a domů nenosí výplatu. Celý život na mě všichni křičí, že nemám podléhat svému chtíči Sakra! Je to v p...! Jdu listovat v příručním klíči v knize Jak pochopit ženy a nevidět v nich pořád jen feny

Od školky už mě zajímají muži nejspíš že nikdy neměla jsem hroší kůži mě zajímaly jejich úchvaty a stesky cit k pochopení vloh i pro poklesky mě předurčoval k zocelení časem ty nejrůznější z různých poznala jsem a s každým trochu naštíplo se srdce Říkáš: Už dlouho jsi má paní jak dlouho ještě? do vyspání? pak - objekt hodný pohrdání? snad lze i skládat puzzle z kostí však pro mě život bez RADOSTI že PRÁVĚ tys´v něm nemá cenu dál hledej klíčem v ženě ženu ji nenalezneš ona sama už když si hrála s panenkama ve vlastních dětech ztratila se boj nerovný teď s časem svádí - pryč krása je i mládí těla jen duše ještě vyhořelá není v předtuše volá tiše po vzkříšení kód milosti v ní ten se neztrácí však ohlédnout se dokola jsme povětšině žebráci co ukájejí vlastní touhy a málokdo si odolá já svoji duši nezahubím ještě chci VŠECHNO nebo NIC to proto mám teď plné zuby tvých vilných slov chci víc CHCI VÍC!!! co chápeš jako odcizení je boj a já ho nevzdávám přijď pomiluj mě do zemdlení a pevně drž mou ruku - ji ti s důvěrou v žití podávám ...

8 názorů

palino8
17. 02. 2007
Dát tip
no, ja som to tak aspoň pochopil, prečo by tie prológy inak boli tak strašne (fakt strašne ;) ) iné?

avox
13. 02. 2007
Dát tip
*/

jsou požáry, co nevyhasnou celý život...

Oldjerry
13. 02. 2007
Dát tip
No jo, život nejni mejdlíčko, každý máme svůj kříž.... můj kříž je stáří a taky se furt nějak objevuje v mé práci. To je holt ! funkce času

avox
13. 02. 2007
Dát tip
Opět, co víc? proč mohu dát jen jeden tip? */

Háber
13. 02. 2007
Dát tip
ach, akurát včera som dopísal jednu báseň, no zverejním ju až o rok, OK, skvelé, skvelé, skvelé - to v tej básni by som Ti na to odpovedal:) ...

začiatok tvojej veci je nádherný...koniec sa mi až tak nepáčil;) Ale bola to pekná odpoveď (včera mi palino8 vysvetlil, že ten prológ je od toho Anonyma;), takže ja som raz otipovala anonyma;) )...;) * (za prvú 3/4)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru