Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co se valí

14. 02. 2007
5
20
1092


 Vskutku nemám rád ten svátek,
stejně jako i den matek,
jakoby jen den směl v roce
patřit matkám nebo lásce.

 Jeden den mít bez šarvátek,
předat kytku, koupit šátek,
místo urážek jak v stoce,
místo facek hladit sladce.

 Snad proto je v kalendáři,
že ten den se lidem daří
místo hnusů býti milí.

 Prachy hoří na oltáři
a ti novodobí žháři
srdce s šípem ze zdí smyli.


20 názorů

Díky, i když teď se blížej svátky, co maj dle mého smysl si aspoň jeden den připomenout - Hus a Cyril (metoda nevyjímaje) - opačné pořadí, to je jedno. Možná...

JJ úplně s tím souhlasím. * Hezká sonetová forma. :)

Díky, Rad

Rad_o)))
03. 04. 2007
Dát tip
* Tink

Kdyby aspoň ten den v roce... U toho míru by to byl na celém světě aj úspěch. Možná...

Dnes (teď nemyslím dneska) je den matek - vzpomeňme si na matku, na ostatní ženy raději nemysleme ani na den žen, veselme se na Silvestra, a to jak na povel, navíc každý den je vyhlášen jako den něčeho - dokonce by měl být aspoň jeden den míru v roce, tuším... Možná...

Díky. Hm, tady prostě jde o to, co kdo cítí, ne, kdy to cítí... Možná...

Mrknu se a přečtu si.. Možná...

avox
22. 02. 2007
Dát tip
taky jsem psala o Valentýnovi, ať si taky udělám reklamu!

No moje řeč :))

nonamebeast
22. 02. 2007
Dát tip
každý den je jedinečný v neopakovatelnosti, nemá cenu říkat si--jo, tak teď se bavte, teď se líbejte, teď jim řekněte, jak je máte rádi---dělejte to pořád:-)!

Vždyť je to svátek na houby - stačí dodat "milujte se a množte se", to já radši "perte se a žerte se". Možná...

Print
15. 02. 2007
Dát tip
Antivalentýská! Konečně někdo!!

Sally
14. 02. 2007
Dát tip
Tak MDŽ, ne??? :) tak když už lidi nemůžou být milí furt, tak zaplať Bůh za ty svátky!

To je přesně, o čem mluvím - proč slavit, že se máme rádi, jeden určenej den v roce, a třeba zrovna jedinej den, kdy se rádi nemáme, to je jak ten den matek - a ostatní ženský, co jako neroděj, si to nezasloužej? Ty svátky mi příjdou divný. Ale asi to tak má bejt. Možná...

Sally
14. 02. 2007
Dát tip
Svatá pravda. Ale mohl by být svátek každý den - aby si lidi uvědomili...

Norsko
14. 02. 2007
Dát tip
tý vago ... Ó !!!!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru