Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nestydím se

15. 02. 2007
15
17
2463
Vzpomínám už odmala cikánů se vesměs hodně bojím mám pleť bílou a blond vlasy modré oči plavou řasou cloním přesto: tak bych zpívala tančila a hřbety třela koním v reji volných myšlenek nacházím se nejvíc na svobodě čerň kolem cikánských smutných nejčernějších panenek - ne ten smutek není o náhodě můj praprapraděd jím byl nejkrásnější chlap dokola kolem spáchal hřích: tak miloval že ho "bílí" vlekli vzteklí svázaného polem - mladý muž a plný lásky naposledy spatřil modré nebe ač krev značně zředěnou mám je v očích dědo, mám v nich tebe!

17 názorů

palino8
18. 02. 2007
Dát tip
super... super super

Háber
16. 02. 2007
Dát tip
********* & & ********& prekrásna

oleandr
16. 02. 2007
Dát tip
líbí moc

Sarrah
16. 02. 2007
Dát tip
* krásné

eleona
16. 02. 2007
Dát tip
GRATULUJU ! famózní ****T

Oldjerry
15. 02. 2007
Dát tip
Z jiného soudku, ale výborná. Sakramentský geny...

avox
15. 02. 2007
Dát tip
*/

veľmi dobré, fakt krásna pocitovka...fakt...*

stenos
15. 02. 2007
Dát tip
Krásné.

hahahaha - ona ti to ráda odpustí, přimluvím se!!! :)))

Maasek
15. 02. 2007
Dát tip
už se mi taky dlouho nestalo do jednoho příspěvku nasekat tolik hrubek, omlouvám se češtině :-)

myslím, Tome, že to ani o moc jiným není - pak už jen ta obyčejná lidská tolerance /říká se tomu Láska/ - děkuju, moc Ti děkuju!!!!!! :)))

zdjr1976
15. 02. 2007
Dát tip
Pěkné Tip

oj, ty cigáni žádnú ženskú na pokoji nenechajú *

Maasek
15. 02. 2007
Dát tip
Ovšem tato báseň mě zatím dostala od tebe nejvíc, mám chuť se vyzout z bot, sednou na koně bez sedlat a pryč :-), vím že je to o něčem jiným, ale probudilo to ve mě...hurá na východ slovenska, asi tak :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru