Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

sám sebe do hlavne civím

24. 04. 2001
1
0
877
Autor
dreee

ja sám letím proti ideálom krásy možno vlastne ležím v suchách mokrej trávy dúfam že ten prst čo sa mi tak trasie nevystreli skôr ako skončí táto báseň sám som sa dral voči vojne s cieľom zdvihol som zbraň a pocítil som prelom alebo len prerod vojak navždy stojí ja som ale spadol a už nikdy sa nepostavím!!
igyn
25. 04. 2001
Dát tip
k Nasovi len jedna vec, nemám rád keď každý poetický prejav je vyjadrený v rýmoch .... mňa táto báseň úplne dostala a to, že sa akosi nerýmuje (čo ma teší), ale na tom to je zvláštne a tiež posobivé ..... obrovský TIP ....

Naso
24. 04. 2001
Dát tip
už titulok básne láka na prečítanie... práca s antitézou (suchá mokrej trávy), občas prehltnuté písmenká (báse-ň), a zdá sa mi, že keď si už zvolil rýmovačky typu aa/bb/cc mal by si ju dodržať do konca a posledný riadok prispôsobiť slovku stojí, alebo naopak predposlednu vetu prirýmovať záveru básne. Potom by to bolo hádam aj na tip!

djPrs
24. 04. 2001
Dát tip
tak vyskoč !

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru