Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prekérka

17. 02. 2007
1
7
562
Autor
styfler74
Pomalu se probouzím s odpornou pachutí v puse.Zjišťuju,že mám nateklej ret, asi jsem se porval,ale rvačku si nepamatuju,za to vim,že jsem byl hódně ožralej.A nemůžu pohnout levou rukou!Vytřeštim oči  a ráno mě do nich bodne,čumim na svoji ruku,leží na ní blonďatá hlava.Kde se vzala ta modelka?Zase nějakej cizí byt.Opatrně vytahuju ruku a jdu hledat hajzl.Sakra,jsem úplně nahej a ta čuba taky.Jsem od ní ulepenej a mám na sobě zaschlý semeno.Super!Ani si nepamatuju,že jsem jí píchal.Otvírám dveře a padám rovnou do kuchyně,tam zrovna snídá rodinka s děckem.Zdraví mě a chtěj abych se oblíkl.Zavírám dveře a soukám se do hadrů,jsou šíleně zmuchlaný.Modelku nechávám spát,stejně se ani nehne.Jdu do kuchyně,posílaj mě chodbou do prava na záchod.Konečně se vypouštim,umejvám si péro v umyvadle a koukám kudy zdrhnout.Průser,cesta vede přes kuchyň.Manželata jsou otravný,modelka je jeho ségra,furt se vyptávaj jak jsme se seznámili a jak dlouho se známe.Vim hovno a tak si vymejšlim kraviny.Cpou mi kafe,nechci.Nakonec souhlasim s čajem.Piju ho nafofr,abych byl co nejdřív pryč z týhle prekérky.Fest mě sere taky ten harant,furt po mě leze.Loučim se a lžu,že sem domluvenej s modelkou na večer.Těšej se  a že prej připraví dobrou večeři.Konečně sem venku,zapaluju si a zjišťuju,že jsem švorc.Rozhlížim se a teď mi to dochází,já kurva ani nevim v jaký jsem čtvrti.Prostě prekérka.

7 názorů

styfler74
17. 02. 2007
Dát tip
M slyšela už horší,jen nevim jestli mám svoje story zveřejňovat:-)samo,že to je minulost

styfler74
17. 02. 2007
Dát tip
M slyšela už horší,jen nevim jestli mám svoje story zveřejňovat:-)samo,že to je minulost

Jolana19
17. 02. 2007
Dát tip
styfe,ještě že jsem spolu nikde nebyli? Tohle je teda soda, co na to M?

styfler74
17. 02. 2007
Dát tip
jsou dny,kdy se daří:-)

physis
17. 02. 2007
Dát tip
ale tak nejni špatný myslim

prostě prekérka

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru