Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čakanie

18. 02. 2007
0
6
497

Moja teória je taká, že za svojím šťastím si treba ísť.

Čakanie na to
čo snáď príde
na lásku či na spasenie
čakanie na to
čo by malo prísť
snáď priletí to oknom, možno nie

čakala niečo a sedela doma
čakala, kým to k nej samo pribehne
no neprišlo nič
vôbec nie

jej čakanie na neho
jeho zasa na ňu
čakanie mačky na myši
a sluhu na paniu

sedela, nevstala
nešla si pre svoje šťastie

on mohol čakať na ňu
ona na neho
mali otvorenú bránu
no bez kroku malého

nestalo sa nič.

6 názorů

lukášj
04. 03. 2007
Dát tip
stále dokola to isté a vlastne vysvetlené v prológu, takže dáko nenadchlo

...opakovacky..to dost brzdili..celkovo tomu chyba vyraznejsi napad...

T_O_M_
19. 02. 2007
Dát tip
pravdivá básnička, ale vážně by mohla být zkrácená...

Dero
18. 02. 2007
Dát tip
Ale ano, to se určitě povede. Pointa je průzračná, ale je průzračná už v první strofě. Na to jsem narážel. Určitě se neboj upravovat. Možná se to tu a tam nepovede, ale žel bohu asi není jiná cesta, jak se literárně zlepšovat.

No je v podstate dosť možné že máš pravdu. Mojím problémom je, že keď už mám náladu písať, tak píšem dosť bezhlavo, jednoducho iba hádžem myšlienky na papier. A keď sa k tomu neskôr vrátim bojím sa to upraviť aby som to nepokazila. Snáď sa aspoň niektorým podarí vytiahnuť z toho pointu.

Dero
18. 02. 2007
Dát tip
Nebylo by lepší toto dílo zkrátit na tříveršovou miniaturu? Co dá čtenáři jednadvacet veršů s jedinou, fádní myšlenkou? Nejsem proti pocitovkám, jen bych, zcela sobecky, jako čtenář chtěl i z takových děl profitovat - něco nového si odnést, zaujmout se něčím.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru