Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nudný život?

18. 02. 2007
0
2
471
Keď sa tak obzriem späť,  zistím,  že za svoj život som v podstate ešte nič nezažila. Pravdaže uznávam možnosť, že som toho zažila veľa len to nevnímam, ale aj tak stále snívam o niečom veľkom.
 Dokonca som sa raz pristihla pri tom, že som chcela aby vypukla vojna....aspoň niečo by som potom mohla svojim vnúčatám rozprávať...ak by nejaké boli, lebo vojna by asi bola dosť ničivá...
No i tak.
Možnože raz, keď budem v nemocnici a budem úplne chromá,  že nebudem môcť ničím pohnúť, začnem romýšľať inak. Uvedomím si koľko úžasných vecí som zažila a aký som mala šťastný život. Ale čo na tom keď bol šťastný, ak bol nudný. Tá chvíľa sebauvedomenia je ešte v nedohľadne. Snáď raz príde.

2 názory

..chapem...ten pocit...skor si mohla tomu dat ironicky nadych... ...takto to posbi dost tazkopadne...

Neptune
18. 02. 2007
Dát tip
Skus sa, tak ako ja ked si myslim ze som na tom uz uplne zle, poobzerat okolo seba a uvidis tu kopu ludi bez ruk, noh, znicenych, na smrt chorych, na tabletkach... potom pochopis ze zazitok na cely zivot moze byt aj jedno kurva teple pivo bez rizika ladvinoveho zachvatu... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru