Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Siete 2007 - Galéria 13m3 - Ako sa tam dostat...

19. 02. 2007
1
8
1689
ako som pisal siete sa budu konat v galerii 13m3 /http://www.13m3.sk// na studenej ulici. je to aj pre bratislavcanov pomerne nezname miesto. preto pridavam aj kratky popisok. ako sa tam dostat.

takze zakladny oreintacny bod je TESCO - ZLATE PIESKY.  prave za nim sa budova 13 kubikov nachadza. je na nej velky napis ALAS. ono staci vojst do dvora. a tam sa uz zorientujete. resp. pokusime sa vam tam vytvorit navigacny system..usmev.

ako sa dostat k tescu zlate piesky?

moznosti je viacero.

elektricky

číslo 2 - ide z hlavnej stanice - vystúpite na zástavke ROŽŇAVSKÁ - TESCO vpravo myslim ze neprehliadnete - z hlavnej stanice si treba kupit pol hodinovy listok

číslo 4 -ide z karlovej vsi cez novy most/safarikovo namestie/trnavske myto/polus atd. - výstup opat na ROŽŇAVSKEJ

autobusy

číslo 53 - ide z trnavského mýta - vystup na Zlatych pieskoch

číslo 56

číslo 65

specialne

k tescu premavaju aj tzv. tesco busy

http://www.itesco.sk/var/cz/storage/images/media/images/odchody_bus_a5/350310-1-cze-CZ/odchody_bus_a5.jpg


blizsie informacie o odchodov autobusov a elektriciek mozete najst tu:

http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef2f302523ea

8 názorů

oleandr
01. 03. 2007
Dát tip
tak jo díky

...ale co by som nevyzeral..usmev... ...zmesti sa tam neviem presne kolko ludi...ale tak neboj zmestis sa..usmev... ..teda ak sa pytas na tu akciu... ...co sa tyka hotela...tak to tam maju myslim pisane... ...a na nom budu byvat prakticky vsetci ceski ucastnici...usmev... ...ale je lepsie tam zavolat...lebo na ten formular velmi nereaguju.. ...tam dolu mas aj cenu za psa...120 Sk za noc...myslim.... ...takze tak...

oleandr
01. 03. 2007
Dát tip
nevypadáš nadšeně! kolik tam asi bude lidí a kolik se jich tam vleze? ten hotel nevypadá tak špatně, díky za tu adresu a co ten pes?

...hm... ...to ti nemozem zarucit... ...takto v zime je asi lepsi hotel... ...vacsina ucinkujucich bude spat tu...http://www.hotelstar.sk/cennik.html ...myslim ze to nie je zasa tak vela...a je to tak 20minut od miesta konania...

oleandr
01. 03. 2007
Dát tip
tož já bych dorazil a můžou tam psi? a dalo by se tam třeba někde provizorně přespat ve spacáku?

tak je organizator tak chce aby tam niekto bol nie:o)

sidonia
19. 02. 2007
Dát tip
teda to je tak mile, ze se o cestovatele tak staras:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru