Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kým som?

20. 02. 2007
1
2
51
Autor
aveeva
Kým som (precitnutie zo sebaklamu?)
 
 
Som niktoš, lebo nemám pekný dom, som niktoš, lebo moje deti sú všelijaké, som niktoš, lebo som ich nevychovala ani len k tomu, aby mi pomohli upratovať...syn nepracuje, dcéra nedokončila školu, som niktoš, lebo trčím v práci, miesto, aby som bola doma s rodinou. Nechodím na dovolenky, užila som si v živote – maximálne len tú svoju naivitu. A pritom nie som sprostá, a stále neľutujem. Inak neviem: iné chcem – či nechcem? Nič nepovažujem za dosť lákavé, aby som žila inak.
 
 
A „Nerieš to“! znamená, nestaraj sa do mňa! V poslednej dobe tak častá veta. Cítim, že po jej vyslovení som s tým, čo ma o to žiada,  „bez prieniku“.
Som niktoš, lebo som nešikovná, nepotrebná.
 
Myslím, že nastal čas, keď som naozaj na obtiaž. A konanie zo súcitu – nepotrebujem!
Som naivný idiot, ktorý ublížil svojou detskou naivitou.
 
Svorka?
 
Som či nie som niktoš, je čas sa pobrať ďalej.  Nezavadzať, a nevyvolávať súcit a ani podráždenie.
 
 
Keď si to takto zhrniem: naozaj, toho neúspechu je dosť.
Sú aj úspechy?
 
Vydržala som v manželstve. S problémami.
Vydržal so mnou muž. S problémami.
Naučila som sa novú profesiu.
Podržali ma v kríze ľudia, ktorí mi boli - cudzí.
Aj keď asi ešte sa niečo nájde, teraz si na iné nespomínam.
 
A premýšľam, či prežívam s niekým skutočný „prienik“.
Alebo len tak - zdanlivo spoločensky - „plandám“ vo vesmíre.
 
 

2 názory

aveeva
22. 02. 2007
Dát tip
:) ďalší úspech!

..hm..zdnalivo naivne a destky bolestinsky styl...naprvy pohlad...ale ma to dost silne miesta... ...a fakt ze zaujalo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru