Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prázdno

01. 10. 1999
2
0
1455
Autor
Sarken

Prázdno Už aplaus ztich, jen křik prázdných plakátů rve uši (šero). Byl to mžik, teď pomocí saponátů vymyjeme duši. Díváš se slepě, nikam a uvnitř cosi buší, je to ozvěna srdce, jež kdysi bylo, vše, co ti nyní zbylo. Jak hromádka pohledů, jak květy zvadlých růží, dals lásku do ledu, nejsi nic, jen pár kostí s kůží.
Kovi
19. 08. 2000
Dát tip
Viděla bych to spíš jako úpadek... ale úpadek a prázdno od sebe nemají moc daleko, nebo ano?

Prokletí
17. 08. 2000
Dát tip
*Prázdno: ANO!!! To je ono, nedbejme na nějaké opomenutelné chybičky ve veršování...má to sílu

Saxanka
04. 06. 2000
Dát tip
Sly a Azalin moc mne neštvete ,proč to musí říct někdo za mne:o))) Krásná....

Sly
17. 03. 2000
Dát tip
WOW, jóóóó a znovu VIVA SARKEN… Nemám co bych vytknul, nevím co říct, snad se přidávám k Azimu s potleskem a TIPem… Definitivně sis mě získala a vítej do klubu oblíbených autorů.

AZALIN
05. 12. 1999
Dát tip
POTLESK

snoopy
05. 10. 1999
Dát tip
jsme v jevišti, nebo hledišti? máme tleskat, nebo se klanět?

Merle
04. 10. 1999
Dát tip
Mě zadrhly ty saponáty (rytmus, ne smysl), ostatní jsem už přešel snadněji. Celkově je to docela dobrý.

Krytyk
03. 10. 1999
Dát tip
Až na ty květy zvadlých růží jsem docela unesen, metafory ti tedy frčí, frnk frnk jedna báseň :-)

slavek
02. 10. 1999
Dát tip
a co by mohl být člověk jiného bez lásky?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru