Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes má svátek Lenka

21. 02. 2007
7
29
3263
Autor
avox
Ono se řekne, naše Lenka,
není to žádná majolenka
"sedávej děvče jen v koutě"

Sama si najde co má ráda
snad tebe, nebo kamaráda?
(žádné - jen čekej, najdou tě...)

Je to dívčinka sebejistá
milovat bude ji kulturista
se slušnou sumou na kontě!

29 názorů

Kočkodan
23. 12. 2011
Dát tip
My jsme meli pred triceti lety zlatého kokra Dana. Betynku za mne pohlad, já se ozvu zase vecer. 

avox
23. 12. 2011
Dát tip
měla být kokršpanělka, ale k jejímu zrodu přispěl evropské matce americký kokršpaněl, takže je dvojí krve... zkrátka vořech, ale všemi mastmi mazaný! :-))

Kočkodan
23. 12. 2011
Dát tip
Bety ríkám své kolegyni hned vedle v kanzelári. Jinak je to Elisabeth. Ale urcite ji nehladím a nedrbu za usima tak casto jako ty tu svou. Jaké je ctyrnozec rasy? Já mám psíky prevelice rád.

avox
23. 12. 2011
Dát tip
Nemaje je správně, ale smutné, trošku... Kdybys ji měl, jistě by byla kočka :-)) Naše pesina má v pasu zapsáno jméno Alžběta II., ale říká se jí Bety :-)

Kočkodan
22. 12. 2011
Dát tip
Jméno Lenka se mi moc líbí. Dcer ani synu nemaje (nebo nemajíc?), byla tak pokrtena alespon jedna z nasich ctyr kocek.

jejdavilda
10. 12. 2008
Dát tip
Kulturista nebo komunista? Ale to vyjde na stejno.*

Rabb
03. 06. 2007
Dát tip
:-)

Lakrov
03. 05. 2007
Dát tip
Lenka je prolhaná. Skrz naskrz odshora dolů a od jihu k severu. Ale zjištná a vypočítavá, jak se výše píše, taková tahle Lenka není.

avox
10. 03. 2007
Dát tip
Tak ji pozdravuj a přešti si ještě MyšLenku, díky

stenos
10. 03. 2007
Dát tip
Zasmál jsem se ,mám dceru Lenku.

avox
09. 03. 2007
Dát tip
které je to správné slovo pro Viktorku? Já už ji stejně nepřepíši, je hotová... a já jsem zvědavá, kdo má svátek v červnu?

Noe1
09. 03. 2007
Dát tip
hmmmm ... tak 21. :-)))))) už za to jméno a za tu zdviženou rukavici vydrž ... do toho června ;-))))

avox
03. 03. 2007
Dát tip
No, žádné velké ambice to nemá, jen kratochvíle, jak to vytryskne, tak to zapíši..

nepochopila si, že nemyslím striedavý rým, ale celkovo rytmus...vychádza to preč z neho, neznie to ako celok tak dobre...ja som to čítala tak, aby som to stihla zachytiť;)

avox
03. 03. 2007
Dát tip
Čteš moc rychle, všimni si, že je to verš v podstatě střídavý...

tiež tu dosť utiekol rytmus...a dokážeš toho aj viac:D

fanfán
21. 02. 2007
Dát tip
...konto to mám zcela čisté...to vím dávno, zcela jistě...

avox
21. 02. 2007
Dát tip
neházej flašku do žita, dokavad není dopita, ale inu pronto, ještě zbývá to konto...! :-))

fanfán
21. 02. 2007
Dát tip
...v mládí byl jsem kulturista...těď už není forma jistá...

avox
21. 02. 2007
Dát tip
ale no tak, tak mi to pošeptej... :-)) a přečti si Myš Lenku, na tu jsem pyšná...

T_O_M_
21. 02. 2007
Dát tip
slušně praštěné... a nejvíc zaujala ta část...no to neřeknu... :-)

avox
21. 02. 2007
Dát tip
Někdy probereme... :-) emancipace ano, feminismus ne!

japonský mi nešel do rýmu :o) takže feministka, nebo jen emancipovaná? :o)

avox
21. 02. 2007
Dát tip
Všechno špatně, tady nešlo o prachy ale o to sebevědomí, vy materialisté! Není sumo japonský sport? Zápasníka sumo nikdy, aby pak měli malé sumečky... brr

jistě ocení tu sumu i čínský zápasník v sumu :o) ale dá se to vyložit i tak, že prachatá je dceruška, ne? Nebo spíš rodičové...

avox
21. 02. 2007
Dát tip
Vidíš, tohle mne nenapadlo... mám jen syny, ale použiji příště, možná, dík

vitsoft
21. 02. 2007
Dát tip
Ach jo, to je práce, provdat dceru, viď.

avox
21. 02. 2007
Dát tip
Co se ti na ní nelíbí, že ví co chce? Tak to žádá doba, ne?

j. nick
21. 02. 2007
Dát tip
nojó, ženský a jejich žebříčky hodnot - namakanej pracháč, pche!:P, tahle Lenka je pěkně zvrácená, ta moje bude doufám jiná:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru