Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes má svátek Liliana

25. 02. 2007
16
43
2867
Autor
avox
Liliana, krásná panna,
vyhlížela oknem z rána,
čekala, až před vrátky,
zastaví princ z pohádky.

Kmotřička(?) jí poradila,
by žabáka políbila
- možná, že to objetí,
zruší kruté prokletí...

Jenže v tomhle století,
pohádky jsou pro děti.
Žábu zlíbáš poeticky,
a máš - ekzém atopický!

43 názorů

Kočkodan
24. 12. 2011
Dát tip
Casto skácu na liánu, bral bych radsi Lilianu. Pred líbáním zab mám trému, netouzím zas po ekzému. Prisel sestkrát a byl vzdycky jak v tvé básni – atopický.

Je dobře, že tu žabí poetiku...naprosto stejně směrovanou...můžu porovnat se svou.Ty moje byly součástí pohádky pro mé děti... byly a jsou to písničky.Mám rád ta překvápka.Atopický ekzém je super."T".

avox
25. 08. 2009
Dát tip
není to sice pohádka... avi

avox
13. 11. 2008
Dát tip
no, to ještě poplatky nebyly... ale krom mých blbin, doporučuji i kvalitní komentáře v diskusi pod blbůstkou :-))

jejdavilda
13. 11. 2008
Dát tip
připravil ji nikoli o věneček, ale 30 Kč za poplatek?

avox
13. 11. 2008
Dát tip
jo, našli moji rádcové... tady prosím :-)

Markel
04. 07. 2007
Dát tip
pěká, humorná, líbila - T

avox
05. 03. 2007
Dát tip
jo, drsná jak sám život, pokud si jej člověk nějak nezkrášlí... díky za návštěvu

palino8
05. 03. 2007
Dát tip
krutá pointa

aby si nemohla hovoriť, že ťa zanedbávam a neposielam avi, keď nájdem niečo super:D :P :*

martinez
03. 03. 2007
Dát tip
a já avi proč? za to přátelský objetí a pusu na líčko?! :o)

fajo
03. 03. 2007
Dát tip
začína to byť dosť zaujímavé..Smíšku,teda..) každopádne *

hej! a prečo mi kožná hovorí, že som atopický terén...a to som žabu ani raz nepobozkala...teda, vidíš...iba žeby Pali...žaba? :DDD * a avi (Pali, zdá sa, že kvôli tebe mám ekzém:P )

avox
01. 03. 2007
Dát tip
Nechme toho raději, neberme si naději Kam spěje ta debata? Přece nejsme ... zvířata Potkáme se někdy příště díky milé náhodě zase v dobré pohodě...

guy
01. 03. 2007
Dát tip
už moc nepnu k nebi zraky na vracející se ptáky radši koukám pěkně rovně abych neuklouz po - něčem mazlavém .. třeba taky :-)

avox
01. 03. 2007
Dát tip
Nejen každá bába stará nemůže se dočkat jara... mladá kouká po nebíčku, čeká první vlaštovičku. Jen na tobě záleží kam upneš svůj zrak no a pak - naopak - pokud ještě nejsi vrak...(?)

guy
01. 03. 2007
Dát tip
nějak mi je proti mysli zjara když se vzbudí sysli si někde za lopuchama dávat pusy s ropuchama :-)

avox
01. 03. 2007
Dát tip
Vzpomínky jsou jistě krásné... - na podzim, když slunko hasne, jenže teď se blíží jaro, vzpomínat by bylo málo! :-)))

guy
01. 03. 2007
Dát tip
ach - mé lásky dávno tomu .. měly kecky bez atomu :-)

avox
01. 03. 2007
Dát tip
Milý guy, tak to není... láká jen to pokušení, nebo snad tvé lásky všecky nosívaly atomkecky?

guy
01. 03. 2007
Dát tip
infekcím je nutno čelit žáby líbat přes igelit :-)

slunco
28. 02. 2007
Dát tip
Zajímavé, chtěla jsem naložit stejně s tvými skvosty a taky to hned udělám! a budu se těšit

avox
28. 02. 2007
Dát tip
Však já už tě mám v oblíbených, aby mi chdila avíčka, když něco vydáš...:-))

slunco
28. 02. 2007
Dát tip
Tebe si budu číst. tvoje nápady zdají se mi nějak podobné mým :-) No, Liliany to prostě nemají lehké.. ;-)

avox
28. 02. 2007
Dát tip
jsem ráda, že se líbí, dík

slunco
28. 02. 2007
Dát tip
Och, jak pravdivé! :-) Moc se mi líbí!!

avox
27. 02. 2007
Dát tip
fajn, není nad to, potkat gentlemana

a to jsem původně napsal, že počkám na tebe u východu...:o) pak jsem to raději smazal, ale myslím, že to vydržíš, pravdomluvná...

avox
27. 02. 2007
Dát tip
Jdi, kdo si počká, ten se dočká... třeba... :-))

no já bych nešel dovnitř, počkal bych u východu :o)

avox
27. 02. 2007
Dát tip
No, říká se, to víš, kdo nevěří, ať tam běží, ale je to jen pro báby, protože muži prý nestárnou... :-))

takže z čtyř osmdesátek jsou dvě dvacítky? tomu říkám recyklace :o)

avox
27. 02. 2007
Dát tip
V Kolovči ve mlejně, tam se věci dějí... vejdou čtyry starý báby a dvě mladý dívčky pak ven vycházejí... jen najít tu druhou, co by šla teky...:-)) (protože se neví, jestli bych to pak byla já nebo ona)

ze žáby je princezna překrásná a líbezná když je ale z krásky bába vznikne políbením...žába?

T_O_M_
26. 02. 2007
Dát tip
jojo..tak tahle má vtip + dobře krutou pointu a i provedení veršů se povedlo :-)

avox
25. 02. 2007
Dát tip
to mne těší, dík

avox
25. 02. 2007
Dát tip
díky, občas se zadaří, občas i je nápad, ale nejsou slova... tak je to se mnou

nonamebeast
25. 02. 2007
Dát tip
boží, vtipné a super:-))

avox
25. 02. 2007
Dát tip
díky, tvoje pochvala těší obzvlášť

j. nick
25. 02. 2007
Dát tip
checht, si rychlá:) a dobrá:))*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru