Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Alexandr bez chandry

27. 02. 2007
4
16
2397
Autor
avox
Vzpomínala teta Máša
- Alexandr, teda Saša,
je to kvítko, řeknu vám...

Od rána až do večera,
pořád legraci si dělá,
i ze sebe, když je sám.

Místo zdrobněliny "Saša",
říkají mu všichni "šáša",
řeklo by se - šašek

Ale pozor, kamarádi,
tahle přezdívka zavádí,
musel by být Vašek

16 názorů

avox
22. 11. 2011
Dát tip
šetři tím medem kolem mé huby, sama vím, že některé jsou dost nanic, ale pár se jich myslím povedlo... :-))

Kočkodan
21. 11. 2011
Dát tip
Jak te Avoxi znám, budou i následující jména na podobné úrovni, proto ríkám jiz ted na vsechny – pekné. Alex je také tady u nás v dome. Já mám Vasky svagra a strejdu, ten druhý se k saskovi trochu blízí. :-)

avox
03. 03. 2007
Dát tip
Protože mi J.nick "vyčetl" že chandru chtěl použít on a že možností pro rým u Alexandra moc není... tak jsem napsala tohoto "bez chandry" :-)

a prečo bez chandry?

avox
28. 02. 2007
Dát tip
alternic: zas jen úsměv beze slov? dík za tip

avox
28. 02. 2007
Dát tip
Zaplať pánbů, to ještě neznám, předem se děsím, až to jednou poznám...

fanfán
28. 02. 2007
Dát tip
...dva vyrvali...dva nasadili...ale blbě...tak si zas vzali...líbánky jsou v háji...

alternic
27. 02. 2007
Dát tip
:-) * *

avox
27. 02. 2007
Dát tip
tak to ber, že je to pro tebe, aby se ti to dobře šišlalo! díky za návštěvu, kolik ti jich vyrvali?

fanfán
27. 02. 2007
Dát tip
...na Alexandra jsem nic nevymyslil...asi proto, že mám čerstvě vytrhané zuby a šišlám...

fanfán
27. 02. 2007
Dát tip
...teta saša se sášou ...pěkně, slušně, zašišlou...

avox
27. 02. 2007
Dát tip
Svatá pravda! Však ho uháněla přímo s ďábelslou vytrvalostí... :-)))

satannáš
27. 02. 2007
Dát tip
Dáša už je zadaná , svýho šaška Vaška má. T

neignoruje, ale když mě nic nenapadne, tak ti to nechci kazit :o) (i když nevím, jestli ti to nekazím tím, co mě napadne...)

avox
27. 02. 2007
Dát tip
díky, už jsem měla pocit, že mé říkánky zcela ignoruješ...

vznikne vtipná situace když si Saša s Vášou oba chtějí začít něco se sousedkou Dášou :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru