Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přítel Bedřich

01. 03. 2007
4
21
2346
Autor
avox

Teda, odešla jsem já a stýská se mi hlavně po té zahrádce, ale když má Bedřich svátek...

Na zahrádku jako dlaň
na návštěvu chodil pán
- bývalo s ním veselo,

domů se nám nechtělo.
Vypil kávu, řekl vtip,
jednomu hned bylo líp.

Každý den byl tochu jiný,
jednou přines´ ostružiny,
jindy přišel pro jahody.

Pak odešel podle vody...
A v tom nastalém tichu,
stýská se mi, Bedřichu.

21 názorů

avox
05. 01. 2012
Dát tip
Kočkodane, ty jsi lhář Bedřich byl pan zahrádkář měnili jsme sazenice nikdy nebylo nic více z veršů je to přece znát že byl Bedřich kamarád :-))

Kočkodan
05. 01. 2012
Dát tip
Vinou plodu od Bedricha mám zas jednou bolest bricha. Líbat já ho tuze chtela, ted me trápí salmonella. Dovolil jsem si vnést do vaseho vztahu spetku tragédie. :-)

v 3. slohe to troška zakuľhalo...ale inak pekné*

slunco
03. 03. 2007
Dát tip
Třeba se Bédova pýcha S libými pocity smíchá Aby ti zahrádka milá Zas jednou potěchou byla. Vezmi Bédu na milost Ovoce má přece dost! ;-)

avox
03. 03. 2007
Dát tip
No,to asi nedá, ale třeba někdy nakoukne a pýchou se nafoukne že tu pro něj verše skládám aniž za to vděčnost žádám...

slunco
03. 03. 2007
Dát tip
Škoda, že tenhle Béda Asi už pusu nám nedá..

avox
01. 03. 2007
Dát tip
Díky, P_Ks, j.nick, to víš, když pámbů dopustí... bude hůř!

j. nick
01. 03. 2007
Dát tip
páni, dvě básničky pro Bedřicha, z tebe se to teda sype:)) píčus kšíry, ty seš taky řízek, ty smajlíci nemaj chybu:)

avox
01. 03. 2007
Dát tip
Ještě mi připomeň kdo je kdo, prosím, já už jsem čtyřlístek dost dlouho neviděla... ale je fajn, mít takovéhle starosti, viď?

avox
01. 03. 2007
Dát tip
No fajn, ještě mi to řekni v ASCII, v Latinu mi to píše "ń" nebo jak přepnout klávesnici, abych tam ten znak někde měla... jsem líná hledat, raději se zeptám :-))

avox
01. 03. 2007
Dát tip
a sám pro sebe jsi mu dal nějaký smysl? Jako, mínil jsi tím někoho... naštvat?

avox
01. 03. 2007
Dát tip
Díky, jo, oběma díky, zase další propast ve vzdělání... co to je za ksichtejček P_Ks?

tak jo , tu beru :o)

avox
01. 03. 2007
Dát tip
co to je "kumpl"? za tip dík, i za návštěvu, už jsem měla strach, že se tě ta rozverná debata k tvému jménu dotkla...:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru