Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes má svátek Anežka

02. 03. 2007
9
30
2950
Autor
avox
Toť úloha přetěžká...
Dnes má svátek Anežka
Ať se snažím sebevíc,
na Anežku nevím nic.

Dám jí srdce z perníku
velké jako vrata
Protože ta Anežka
byla nejspíš svatá.

30 názorů

Kočkodan
22. 11. 2011
Dát tip
Prozradím slabost Anezcinu, v domácích pracích nemá se k cinu.

Lakrov
03. 05. 2007
Dát tip
Ta naše moc svatá nebyla. Teda navenek. Říkala nám "dobytku bídnej", soused byl "bejk lysej" a všichni ostatní, když se to hodilo, kanci prašiví. Ale v myšlenkách žila ve spravedlivém(?) světě na přelomu (desátých se říká?) a dvacátých let. Sedím teď v jednom z jejích pokojů. A není to to jediné, co nám po ní zůstalo.

avox
07. 03. 2007
Dát tip
Když přivezeš saně posadíš ji na ně budou ti její zlámané nožky jistě zavázané...

satannáš
07. 03. 2007
Dát tip
Vyvezl jsem Anežku odpoledne na Sněžku malý kousek od oblohy ujely jí obě nohy vytřeštěná měla očka snad tam na mně dole počká. T

palino8
05. 03. 2007
Dát tip
milé

martinez
03. 03. 2007
Dát tip
smíšku, já už tu byla...a veršovala... :o))

fajo
03. 03. 2007
Dát tip
:o))

hehe, toto fakt že podarené... klubáci, len tak pre zábavu, toto tu už je starý hercer:D ** a avi

avox
03. 03. 2007
Dát tip
děkuji, jak vidno, když se chce, všechno jde...

U nás je malá jeskyně, tam bydlí krasojezdkyně všichni to o ní ví i když už šediví jezdila v Praze i v Berlíně :o)

avox
03. 03. 2007
Dát tip
Já vím... zrovna jsem přemýšlela, že napíši básničku o letadlech - změnil se vítr, zřejmě změnili přistávací dráhu a teď lítají zase nízko, nám skoro nad komínem...

avox
02. 03. 2007
Dát tip
Pane bože, nad knížkou klidně vydržím do rána do čtyř vzhůru, ale ve čtyři vstávat? brrr. Co děláš, takhle brzy?

avox
02. 03. 2007
Dát tip
děkuji, když chvíli počkáš, o půlnoci přijde Kamil :-))

avox
02. 03. 2007
Dát tip
Paráda, jsi jednička, pro Anežku lednička v podstatě je zbytečná, ona k jídlu netečná celé léto hady svádí... nebo chlapy snad? každý má ji rád!

guy
02. 03. 2007
Dát tip
hadí žena Anežka jezdí v zimě na běžkách musí zhubnout neboť jí je příliš těsná manéžka :-)

avox
02. 03. 2007
Dát tip
hele, bude to tvé dítě, udělej z ní, co tě napadne, však ty něco vymyslíš! :-)) ale biletářka by asi byla protivná, krotitelka tak leda pudlů, co hadí žena?

guy
02. 03. 2007
Dát tip
krasojezdkyně je strááášně dlouhý na rýmování - nemohla by být něčím jiným?

avox
02. 03. 2007
Dát tip
Jo, udělej z ní krasojezdkyni, to bude fajn!

avox
02. 03. 2007
Dát tip
Dík, i když, teď by měl poděkovat J.nick, že mu dělám reklamu, on své čtenáře ke mně neposílá :-))

guy
02. 03. 2007
Dát tip
nebo manéžku, v malinkým cirkusu :-)

guy
02. 03. 2007
Dát tip
koukl jsem se na názory takže ještě jednou sorry příště na tu Anežku narýmuju macešku :-)

avox
02. 03. 2007
Dát tip
Ale to ne, jen se podívej do "názorů" u J.nickova Bedřicha... Jen se prosím pleť! Čím víc, tím líp, ať je veselo :-))

avox
02. 03. 2007
Dát tip
O, díky za návštěvu a příspěvek k oslavě Anežek.

guy
02. 03. 2007
Dát tip
sorry - nevěděl jsem, že se musejí některý veršíky zamlouvat dopředu .. už se radši do těch jmenin nebudu plést

mám Anežku kamarádku sedávám s ní v létě v chládku v teple v zimě snad si všimne toho přání pevnou ani mobil nemá dnes su němá musí počkat do zítřka než překvapí ju básnička (bo chodí dycky v sobotu když já nemám robotu :o)

avox
02. 03. 2007
Dát tip
vím, že vlasy na ježka, to je senzace dneška, jenže tenhle veršík zamluvil si J.nick byť bych byla o hladu, na mou duši, nekradu!

guy
02. 03. 2007
Dát tip
na svátek se Anežka ostříhá vždy na ježka nemusí se dlouho česat takže už nic nezmešká :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru