Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes má svátek Bedřich

01. 03. 2007
4
16
2268
Autor
avox
Mám povídat o Bédovi?
Jen ať on se to nedoví,
to by byly kecy...!

Takže - Bedřich, teda Béda
v hospůdce své večer sedá,
před sebou dvě deci.

Frankovka, či Vavřinec,
(povídá ten makovec)
je úplně putna.

Neb víno je pro kmety,
to co mlíčko pro děti,
hlavně, že nám chutná!

16 názorů

avox
26. 11. 2011
Dát tip
a to zas ne, Béda není ochlasta, vypije svou sklenku a z hospody je venku :-))

Kočkodan
25. 11. 2011
Dát tip
Bedovi docela tezknou vícka, vypil tri litry (Byci krev, Svícka).

toto mm;)

j. nick
01. 03. 2007
Dát tip
avox: ahá, tak to jó, já sem dneska ňákej strašně vztahovačnej:) alfonso: nojó nojó, už je doplněno, dneska sem měl trochu rušno, tak to bylo skoro na poslední chvíli... jednou mě to zabije:)

hele j.nicku neflákej se tady a koukej doplnit svůj kalendář :o) fanynky už se nemůžou dočkat :o)

avox
01. 03. 2007
Dát tip
Jééééééé, já nejsem tak zlá, já měla na mysli, že v tom písánkování dojde časem i na pivaře, ne že jim mají tvrdnout játra.... ty si teda o mně myslíš věci!

j. nick
01. 03. 2007
Dát tip
jednou na nás asi dojde, ale to je daleko, zatím, zaplaťpámbu za to, mám svý játra naměkko:)

avox
01. 03. 2007
Dát tip
Béda pije jenom víno a to zdraví prospívá však znám jiné,(dojde na ně), nemohou být bez piva...

j. nick
01. 03. 2007
Dát tip
teď už Béda kouká spatra na svý vlastní tvrdý játra:)*

avox
01. 03. 2007
Dát tip
Já vím, v malých dávkách neškodí v žádném možství... Kudy teče tudy léčí... a fernet navíc impregnuje, politúra na rakve jsme mu říkávali... však já taky občas, s mírou, jenže i Míra je občas prevít! stačí?

a znáte teorii "nejslabšího kusu ve stádě"? Lev vždycky uloví nejslabší, případně raněnou antilopu, která běží nejpomaleji. Stádo se tak udržuje zdravé a silné. Stejně tak alhohol spálí jen slabé, pomalé a líné mozkové buňky. Zůstanou jen ty zdravé a silné...

Ó
01. 03. 2007
Dát tip
...jak to víš...?*

avox
01. 03. 2007
Dát tip
mně jen kávu, kapku sody alkohol mi myslím škodí... :-D

avox
01. 03. 2007
Dát tip
vítaný jsi tady host těší mne tvá pozornost :-)) díky

když přisednu, tak mě láká na fernet či bavoráka ... :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru