Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sníh

26. 04. 2001
0
0
1009
Autor
Jogina

Sledovali jste někdy let motýla? Pozorovali padající list z vysokého stromu? Vše je tak reálné a hmotné. Vše se dá zachytit i mávnutím ruky. A přesto, zkuste chytit vločku, na dlani se rozpustí a ztrácí svou krásu. Ale když se rozhlédnete zimní krajinou, je spousta vloček také reálná a hmotná. Zimní krajina je prostě krásná, stejně jako spousta barev v létě.
Čolito
26. 03. 2002
Dát tip
začátek jde....potom to je horší....

Cavalera
05. 05. 2001
Dát tip
asi jako Bacil .... začátek je hodně pěkný ... ....

Bacil
26. 04. 2001
Dát tip
Jogísku, je to pěkné, ale příliš popisné. Zkus to příště nedoříct, jen naznačit. Konstatování "zimní krajina je prostě krásná" je potřeba nějak popsat, vzbudit v čtenáři pocit, že krásná je, ale ne to přímo napsat. Čtenář básní je většinou člověk, který to neche mít naservírované polopatě - má-li to *vírované, tak ho to *e. :-))

hermit
26. 04. 2001
Dát tip
ano, souhlasím s bacilem a neboj se pokračovat!! :-)

Astalavista
26. 04. 2001
Dát tip
Obecná pravda, se zamyšlením nad ní.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru