Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dvaja

26. 04. 2001
4
0
1370
Autor
Sýkorka

Modrý hlas spoza dverí s modrými očami a modrými snami :o)

Raz ti kúpim vytúžené plátno kde sa vmaľuješ až po korienky vlasov až budeš pripravená nezabolím farebnými ťahmi štetca drsných rúk a potom dáme bodku - do bodky budeme plátnom dvaja.
Silvinka
02. 06. 2001
Dát tip
Táto navyše patrí Sýkorke :o)))).

Silvinka
03. 05. 2001
Dát tip
Bixi, práve táto... vznikla ako nežný dotyk sna, ktorý ani snívať nechcem, iba občas. Ten, ktorý to plátno má vo svojej budúcnosti na bodky verí, možno mu povedať, že ja takto nemyslím?

Bix
01. 05. 2001
Dát tip
Silvinka, sestrička, dokážeme niekedy vytvoriť toľko priestoru, aby sa v nás naše plamienky videli a cítili ako v zrkadle sami sebou ?? Alebo to budú naveky odstrihnuté krídla a naše zlomené ?? Chcela by som veriť, snívať, ale tak sa bojím niekedy, setrička...Bodka sa do bodky nikdy nezmestí...Viem, čo prežívaš, tíško mlčím.

Bacil
26. 04. 2001
Dát tip
Nádherné.

blbjenka
26. 04. 2001
Dát tip
jo, moc pěkný

Naso
26. 04. 2001
Dát tip
farebné ťahy štetca drsných rúk ... lahôdková metafora! **** Bodku do bodky... Asi takto: ...T...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru