Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DREVENÉMU BOHU 1

02. 03. 2007
9
16
1789

Snívalo sa mi z minulého života

o obrovských sekvojach

v dúhovozelenom močiari.

 

Praslička ginko Spasiteľ

Smejeme sa korienkami 

vlasov

utopení

v ušľachtilom blate treťohôr

 

ako kedysi

 

keď sme namiesto vlasov mali

letokruhy.


16 názorů

zlyvkus
17. 05. 2007
Dát tip
taka az carovne pekna:)

satannáš
15. 03. 2007
Dát tip
Fajné . T

Jopol
11. 03. 2007
Dát tip
No dobře, dobře, Muchotravko... Nejsi ani zdaleka tak jedovatá, jak o sobě sama prohlašuješ; v každém případě tvoji sladkou hubičku jsem přežil docela ve zdraví...

cmuk :-)

Jopol
11. 03. 2007
Dát tip
Tedy, Muchotravko, začínám mít pocit, že od tebe bych se s klidem nechal třeba i otrávit (kdyby u toho byla i ta pusa...)

jopol, dakujem, potesil si ma :-) zverejnit tieto vecicky ma stalo dost odvahy, cakala som sprsku obvineni z rastlinneho nacionalizmu :-), preto pozitivna kritika potesi.. by som poslala aj pusu, keby som nebola jedovata. ale tak aspon vezmem okuliare na citanie a idem sa pozriet na tvoju autorsku stranocku, co tam mas..

Jopol
09. 03. 2007
Dát tip
Tak tento druh poezie ve mně vždycky vybuzuje naproto rozpolcené pocity: na straně jedné dráždí moji racionální mysl, která není schopna určit, v čem vlastně tkví její až magické mimoverbální sdělení; a na straně druhé jsem fascinován, a to přesně z toho samého důvodu... Tohle má opravdu úrověň, Muchotravko; a stejně tak i tví ostatní "drevení bohové"...

táto je perfektná*

fajo
06. 03. 2007
Dát tip
jejda,soráč..som bol tak uchvátený,že až..)

palino8
06. 03. 2007
Dát tip
fajo, zabudol si na klub, ale už som napravil :) muchotrávka, ale ak si alternick, tak budem trvať na vyradení, náš klub je pre nováčikov! ;)

fajo
05. 03. 2007
Dát tip
v ušlachtilom blate treťohôr..)) dosť dobré!.. *

dakujem,... avi bude fajn,.. vsak nech si to niekto precita..ked som tu uz tie svoje virtualne korienky zapustila :-)

martinez
05. 03. 2007
Dát tip
keď sme namiesto vlasov mali letokruhy... * líbí se mi to... dík, parťáku :o)

palino8
05. 03. 2007
Dát tip
nie je zlé ;) avi prieskumníkom ;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru