Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kritiky

05. 03. 2007
1
11
1887

Autor nestojí o hlubší kritiku, bylo napsáno jen tak s nejasným záměrem... :)

Když si člověk občas přečte ty všemožné kritiky, hned má v sobě pár nových pocitů...

Rádoby hluboké myšlenky, úsměvné poznámky, nesmyslnosti i opravdu dobře napsaná a promyšlená kritika...

Schválně, která z nich bude převažovat u mých prací? Teď je mi to asi jedno... Už jen ten pocit, že si to někdo přečetl a napsal byť jen dva znaky! Už jen to, že to někoho zaujalo natolik, aby se obtěžoval ťukat do klávesnice...

A teď: proč jsem to vlastně všechno psala? No, asi jen tak! Jen tak, když jsem pročítala začínající rozhovory pod různými díly, začínající hádky nebo třeba i začínající vřelé vztahy... Kdo ví, co se všechno může stát?

A tak se bavím, když tu tak píšu...


11 názorů

Laura: Slibuju!

Laura: Dík, takže mám stále naději:)

No, každý si pod tím může představit něco jiného... Ale souhlasím s tím, že noc je mnohdy krásnější, příjemnější...vášnivější... než den...;)

Vaud
03. 04. 2007
Dát tip
Královna noci? Nějak se mi zdá, že v noci jsem zažíval tu příjemnější část dne ;-) Má slibovat něco jiného?

slibnej? a co slibuje?

Vaud
02. 04. 2007
Dát tip
jojo, takovej slibnej ;-))

to bylo na mě? opravdu?... esi j, tak dík...červenám se...

Vaud
01. 04. 2007
Dát tip
Hezkej nick ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru