Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proklínání

06. 03. 2007
3
12
1587
Autor
Even Deeper

Proklínám

svou mysl,

plnou modrookých úsměvů

a vlasů barvy zlata,

hlasu nežného,

krásy oslepující.

 

Proklínám

své vzpomínky,

plné tance a smíchu,

co mě naplňovaly

radostí a světlem,

bránící mě

před smutkem a tmou.

 

Proklínám své ideály,

plné přání hloupých,

naivních...

Žena?

Děti?

Pes?

Zmačkat, zahodit,

zadupat, spálit,

rozprášit, zničit!

To by si zasloužily!

 

Proklínám sám sebe.


12 názorů

Alojs
06. 03. 2007
Dát tip
peachus: já vím, že to bude znít stupidně, když se zeptám znovu, ale opravdu je to ten Voloďa, který psával tady tyhle věci: "Lásku svou mi naordinuj budu tvůj pejsek rasa pitbul" ?

Even Deeper
06. 03. 2007
Dát tip
to Peachus: To že tam němám zaškrtnutý "autor stojí o hlubší kritiku" neznamená, že o ni nestojím :-) Pokud k tomu máš co říct, tak sem s tím.. A pokud tě to nezaujalo, hm, co se dá dělat. Někoho jo, někoho ne, takový jsou už lidi...

Alojs
06. 03. 2007
Dát tip
:) díky za hezkou kritiku k mé kritice. jinak k voloďovi... ono je to jako tradiční? :) já chtěl zprvu upozornit jen na to protiřečení, ale asi... voloďa???

Alojs
06. 03. 2007
Dát tip
Senior: "Ndeska mě to tady relativně ani nebaví. " Nevím... pak by možná bylo lepší ani nenavštěvovat jednotlivá dílka a nepsat k nim kritiky, když jest hledí zkresleno momentální náladou, ne? Sic nehodnoceno, ale tím "šedivějším" jsi to vlastně stejně ohodnotil k dílu: nepřijde mi tématicky nikterak objevné (o těchto náladách se tady hodně píše), zpracování je vcelku jednoduché (což není vždy na škodu). Dílko sice svižně proplulo zrakem, ale v mysli se nezakotvilo. No... ale snad to vyjde příště :) poezie je docela těžký útvar...

á..tak tady pozor..jistě znáte pana katana, všichni ho známe..ten by si musel projít po parapeti, kdyby TOTO četl..*

SENIOR
06. 03. 2007
Dát tip
Ndeska mě to tady relativně ani nebaví. Díla ještě šedivnější než obvykle a příliš se přispůsobující do tohoto nudivitního vzhledu stránek jakoby. Bolí z toho oočí. Nehodnoceno.

hm myslim zes napsal/a/ krasny dilko presne to co patri do myho klubiku, tak s dovolenik *

K_Anče
06. 03. 2007
Dát tip
sem si představila zlýho černokněžníka...myslim, hrál ho Heřmánek

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru