Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cesta z války

03. 10. 1999
1
0
1088
Autor
Count

Na koni a v černé zbroji, tryskem hnal se divý muž. Věděl, že se ho všichni bojí, v ruce palcát zkrvavený, v druhé štít, na zádech kuš. Cestou z války minul cestu, letěl lesem dál a dál, myslel, že se blíží k městu, však náhle v křoví po levici, kdosi pekelně se zachechtal. Kopyta koně ryjí zemi, rytíř skáče do bláta, meč z poza pasu vytasený, krutá bude odplata. Křikem si zvednul chuť svou k boji, již soka vidí na marách, za celý ten špatny život, za to, že mu nahnal strach. Po jedné ráně zdrcující, náhle utich všechen hluk. Mizí rudo před očima, on neporazil ďábla, draka, však v kaluži své vlastní krve, leží malý, nahý kluk. Teď zbytečné je řvát a plakat, pro jednu chvíli hanebnou, pro výplody našich chorých myslí, stejně navzájem se budem vraždit, a ještě horší časy nastanou.
snoopy
14. 10. 1999
Dát tip
chybí mi tam dopad na toho muže.. jestli byl krysa a zbaběle odjel domů (nikdo ho přeci neviděl).. nebo potemněl a stal se potulným rytířem (a trápil se).. ale jaký je pro něj rozdíl mezi smrtí (zabitím) v boji a touhle..

Datin
08. 10. 1999
Dát tip
dost dobre...

Datin
08. 10. 1999
Dát tip
dost dobre...

Merle
04. 10. 1999
Dát tip
WOW, Counte super. Nesedící rytmus slabik, ti promíjím bezpodmíněně. Dokonalý...

Jean
04. 10. 1999
Dát tip
co psát tu asi dá se k tomu
když pravda štěpí u atomu?

zkumavinka
04. 10. 1999
Dát tip
de z toho na me strach... brrrrr... moc pusobive a desive opravdove...
skvele... :-)))

Bibša
04. 10. 1999
Dát tip
opravdu lyrická? opravdu veršovaná? ale zcela jistě poezie !

slavek
03. 10. 1999
Dát tip
Tahle básnička je zase tak strašně vizualistická. Proč tu scénu vidím před sebou. Proč se mi tak líbí?
A proč mě při ní mrazí?

ViNiL
03. 10. 1999
Dát tip
Proč na každé z našich cest
je rozum druhý, první pěst?

Tynic
03. 10. 1999
Dát tip
ViNiLe nezbývá než bezvýhradně souhlasit. Řekl jsi to moc pěkně !
Připomíná mi to moc takové ty balady co se při nich ukazovalo ukazovátkem na takové ty obrázky z děje...pěkné.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru