Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V noci domů

03. 10. 1999
1
0
1135
Autor
Count

Nevšimli jste si někdy, když se večer vracíte domů, že Vás ještě krom zvědavých sousedů, krys ze sklepa a pavouků na stropě chodeb, pozoruje ještě někdo jiný ?

Včera večer na schodech, nemoh' jsem popadnouti dech. No to bude asi tím, že jsem potkal vlastní stín. Houknu na něj a on zdrh, přez zábradlí jsem se vrh. Letím dolů jako kámen, buch a už je se mnou ámen. Tak tam ležím mrtvý navždy a co můj stín ? Vinen z vraždy !
Datin
13. 10. 1999
Dát tip
jo jo jo..:-)))

Merle
04. 10. 1999
Dát tip
Nesouhlasím s Azalinem, takhle to stačí...
Zbytečně dobrý.

zkumavinka
04. 10. 1999
Dát tip
me se hlavne libi ten konec... a neco mi pripomina... ;-))
ale jak na to tak koukam, azi ma trosku pravdu... stacilo by misto popadnouti dat popadnout... ale stejne je to dobre... :-))

slavek
03. 10. 1999
Dát tip
Counte, myslím, že si od Tebe přečtu všechno. Začíná se mi Tvoje psaní hodně líbit.

AZALIN
03. 10. 1999
Dát tip
Jeee, to je roztomila rymovacka.. libi se mi.. akorat mam jednu vytku, druhej vers hodne kazi rytmus, mel by mit taky 7 slabik..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru