Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozloučení

08. 03. 2007
4
9
653
Autor
Hannazka

Je vlastně paradox, že na uvítanou na tomhle literárním serveru jako první publikuji svou báseň pod názvem Rozloučení... Nemám k tomu vážnější důvod :o)

Můj milý, dám ti na památku kousíček svojí samoty dám ti z uschlé růže pár okvětních plátků jsou cítit prachem jako ty Můj drahý, dám ti kapku z moře kapku z moře slz tu poslední zajiskří jako démant na tvém spánku s paprsky slunce v poledni Má lásko, co bych ti ještě dala? Co dát Ti mohu ze své chudoby? Byli jsme jedno a teď roztrženi nejsou dvě půlky jsi jen ty a ty...

9 názorů

Hannazka
16. 03. 2007
Dát tip
tady se zatím rozkoukávám a mám problém s tou grafickou úpravou textů. Je asi nějakej renonc s kompatibilitou tady toho software a mýho compu, tak že těžko soudit, kde se mi líbí a kde víc a kde míň. Na Literu nemám s vkládáním problém, ale jsou tam zase jiné problémy, to je těžký... Chtěla bych to zkusit tady, ale jak říkám...

Jestli jdš jinam, tak to písmák určitě položí...

silence
09. 03. 2007
Dát tip
viz. vys :) Vítej *

levan
08. 03. 2007
Dát tip
no ak to nebol zamer dat do jednoliateho bloku, tak potom to beriem na vedomie ale tazko sa mi to v hlave rozdeluje, ubera mi to z nejakeho citaleskeho dojmu, napriek tomu su tam iste naznaky, kde tu... zaliate potom niecim klasickym, znamym , uz 100 povedanym -(Byli jsme jedno )-napr ale za okolnosti a za tamto a tamto davam T ze mame ten MDŽ ;-)

Hannazka
08. 03. 2007
Dát tip
Hmmmm, tak asi nepříjdu... už to zkoušim hodinu a nic... tak se tu mějte blaze a já jdu zase publikovat někam, kde je to technicky možný.. :o(( je mi líto....

Hannazka
08. 03. 2007
Dát tip
Teď na to koukám jako jelen a vidím, že je to nějak divně v bloku... asi jsem někde udělala chybku... sorry, třeba na to příjdu... A co je věčná ambra v tomto kontextu?

Norsko 1
08. 03. 2007
Dát tip
tož na uvítanou ... * ale IVO má recht a příště už nechci věčnou ambru :-)

IVO
08. 03. 2007
Dát tip
Když na uvítanou, tak na uvítanou tě musím upozornit, že báseň se zpravidla skládá z veršů psaných pod sebou...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru