Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sbohem pro ženatého pána

08. 03. 2007
3
11
1243
Autor
-vlk-

  

Zatvrdit duši 

schovat se celá                                   

stvořit svůj svět                                 

 

Vůbec nic netuší

co a proč dělám -

nechci jen muset,

chci smět…

Už nikdy:

Pláty z ocele                                     

ulita šneka                                        

ostnatý drát!                                    

 

Půjdu vesele

Ty strom a já řeka

nechtěl ses ptát

 

Volnost křeči,                                    

city kamene                                       

výborný jed                       

cynické řeči                              

chvíle kradené…

Vypadnu hned !!!


11 názorů

-vlk-
11. 03. 2007
Dát tip
sil. - ď(ík)a hezkej den :o))))))))))) ultra. - taky ď - nedělám si nárok na veleumění, ale fakt moc potěší, když ty věci někomu něco řeknou.. P.S. Ten druhej svět nemá rád realitu (a to může být někdy na obtíž taková ta nálepka: tichej blázen, no ne??? :o)),a pak - únik je vždycky jednodušší než stát nohama na zemi, tak nemiz :o)))))))

-vlk-
11. 03. 2007
Dát tip
sil. - ď(ík)a hezkej den :o))))))))))) ultra. - taky ď - nedělám si nárok na veleumění, ale fakt moc potěší, když ty věci někomu něco řeknou.. P.S. Ten druhej svět nemá rád realitu (a to může být někdy na obtíž taková ta nálepka: tichej blázen, no ne??? :o)),a pak - únik je vždycky jednodušší než stát nohama na zemi, tak nemiz :o)))))))

silence
11. 03. 2007
Dát tip
zatrhla jsi, dobre :) Ze je Ti lip? Dobre :) Mej se ... mmm, dobre :) NE, LIIIIP :)))

-vlk-
10. 03. 2007
Dát tip
Silence, díky, ano, přiznávám svázání veršem, ale nemůžu si pomoc, myslím ve verších, i když to pak zřejmě působí jednoduše... přesto, že člověk záměrně potlačuje takové ty: "u Buchtíka na židli, leží buchta s povidly" :) :) :) ...A už je líp, to byla jen taková ta tlustá čára za minulostí.... Rabbe, díky, potěšil jsi mne tím rytmem, mělo to znít úsečně, samá hrana, přesně jako ty pocity. Předložka tam nechybí, měl tam být ten přívlastek v 2.p., jako u toho kamene... Pánové, předpokládám, že když zatrhnu avízo, tak Vám někde vypadne hlášení o odpovědi, pokud je tomu jinak a zatrhla jsem něco, co jsem neměla( :) ) pak omluva.

Rabb
10. 03. 2007
Dát tip
nemám co vytknout.. i ten rytmus, který tam avox nevidí, jsem si našel.. možnmá je malé rýpnutí: "Volnost křeči".. nechybní tam předložka? ..*

silence
09. 03. 2007
Dát tip
bude lip :) prilis svazane versi ... Půjdu vesele Ty strom,já řeka nechtěl ses ptát

-vlk-
09. 03. 2007
Dát tip
Díky synáčku, povzbuzení přišlo v pravou chvíli... :o)

synáček
09. 03. 2007
Dát tip
T :o)

-vlk-
08. 03. 2007
Dát tip
Nemá to být libozvučné, rytmické, jen potřeba dostat ze sebe ten pocit, bez příkras. Zachytit ho jako "poučení z krizového vývoje"... V zaslané verzi bylo "Už nikdy:" odsazeno na zvláštní, samostatný řádek - neverš, jako předěl ve středu básně, takhle jak to vyšlo působí prostřední část od "Vůbec ...podivně nahuštěně...až po ten "drát" :o)... Jinak mám za to, že důkladnost může (někdy) být na úkor autentičnosti..Díky za názor, těší mě i (asi) pochopení myšlenky :o).

avox
08. 03. 2007
Dát tip
myšlence asi rozumím, i tomu odhodlání, ale zasloužilo by to důkladnější zpracování, rytmus kulhá..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru