Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PODĚŠENÉ STÉBLO STÉNÁ V NETEČNÝCH TENATECH...

08. 03. 2007
2
7
766
Autor
úplněk

trneš strhlá ztuhlou strouhou

stižena třeskoucí šmouhou

dlouhověká poděnko

 

na tvém bříšku brousí kosu

z rány saje raní rosu

brzké smrti znaménko.

 


7 názorů

Jo, tak efeméru bych ještě věděla (viz efemerní vodní nádrže pro intelektuály:)), lae tu poděnku.. no, já neměla biologii přes rok:) Tak díky za ozřejmění, už se mi to snad pochopit podařilo. A ještě jednou pochvala, vážně píšeš hrozně působivě. Jenom bys mohla ještě nějakou tvorbu přidat;)

úplněk
18. 03. 2007
Dát tip
..dobre, nie je to uplne presne.. v cestine efemera oznacuje rastlinu, ktora zije len niekolko dni, podenka je potom konkretny druh (transdecantia). v slovencine sa oba nazvy vztahuju na druh zivocisny - musku, ktora zije iba jeden den. - obě jsou však stejně pomíjivé, a na tom jediném tady záleží :-)

úplněk
18. 03. 2007
Dát tip
poděnka = efeméra

Jo, ten totiž přesně nechápu:) Poděnka.. co co je?;)

úplněk
17. 03. 2007
Dát tip
no, prva sloha je tu najma kvoli dolezitemu tretiemu versu..

Ta druhá sloka je skvělá, první už tolik ne.. ale stejně líbí, a stejně znova sugestion.. a tip;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru