Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pop-pop a hiphop op

09. 03. 2007
3
7
972
Autor
Matob

Mohl sem napsat normální báseň, a krásnou, ale když kraviny tak pro všechny!! (roztahuje ruce a přitom zašlápne dvě čivavy převlečené za falešné hrochy..)

Po ulici hopkal pop

v kohoutku měl sedm stop

přes obrubník přes poklop

we walkmanu zněl mu pop.

 

Tam po značkou rudou STOP

potkal popa vzpupný op

co měl slabost pro hiphop -

hned zaslechl popův pop.

Popa do sedinky kop.

a pak šel dá do kop-

ce.

 

Tento výlet z normality sponzoruje: MATOP :)

 


7 názorů

stýská se ti Kuzmo Kuzmiči? stýská, Pope Popiči...

nonamebeast
10. 03. 2007
Dát tip
a když pominutí smyslů, tak pro všechny---ééj tip!

avox
10. 03. 2007
Dát tip
Op byl vzpurný pop zas spupný jak se rvali tak se rvali až si vzájemně urvali kůži i kus kutny... */

j. nick
09. 03. 2007
Dát tip
checht, pěkná blbovinka pro zasmání, jenom na konci to trochu ztratilo šťávu..

LadySyberia
09. 03. 2007
Dát tip
hele...to zní jako počínající depka. To víš že zejtřek přijde...a po něm další dny...a pak napíšeš další hovadinku a všechno bude ok:-)

Matob
09. 03. 2007
Dát tip
Sem rád že potěšilo, měl sem nutkání to zavřít na nejhlubší dno a vobalit svěrací kazajkou.. no když o tom přemýšlím.. zejtra.. ale proč se bát zítřků, třeba nepřídou..

LadySyberia
09. 03. 2007
Dát tip
ach můj bože. Tobě teda určitě dneska dost hráblo. To máš to samý co já včera...ani nevím, kterým životním tragédiím jsem se včera smála, ale bylo toho dost, a dneska mám depku....víc takových hovadin, ať jde pro co žít:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru