Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zrcadlo

27. 04. 2001
7
0
1378
Autor
Sluníško

U nás doma v předsíni visí velké zrcadlo. Většinou kolem něj chodím nevšímavě, ale občas si před něj sednu a prohlížím se. Nejdřív pěkně zvenku - vlasy, oči, nos, rty... A pak nakouknu i dovnitř, do sebe. Přemýšlím o sobě, zkoumám se, hodnotím uplynulý den, týden, měsíc, rok, život... Až donedávna bylo všechno v pořádku, viděla jsem se jasně a zřetelně, a když jsem s \prohlídkou\ skončila, tak jsem se na sebe usmála a odešla. Ale před nějakým časem se na zrcadle začaly objevovat malé i velké neprůhledné šmouhy, už jsem na sebe neviděla tak jasně, musela jsem se začít učit poznávat sama sebe, nebrat všechno takové, jaké se to zdá, ale takové, jaké to opravdu je... A co je nejhorší, ty šmouhy tam předtím byly taky, ale já je neviděla... pracuju na hledání a odstraňování šmouh ze svého Já a ze svého života vůbec..
Pivicko
10. 07. 2003
Dát tip
Já taky odstraňiju šmouhy, ale jde to ztuha :-)))

Sluníško
24. 02. 2003
Dát tip
j: presne tak .. !

j_i_r_i_k
22. 02. 2003
Dát tip
A já Ti přeju, abys vždy nějaké šmouhy viděla... Protože kdybys žádné neviděla, znamenalo by to, že už se zase nedíváš...

Mahoney
28. 09. 2001
Dát tip
moc ****

Manuria
03. 08. 2001
Dát tip
To mně taky Kytičko. TIP.

Kytička
23. 05. 2001
Dát tip
Ze začátku mě to připomnělo "Obraz Doriana Graye" Sluníško milé přeji Ti, abys odstranilo všechny šmouhy *****

BadAngel
21. 05. 2001
Dát tip
Takový zrcadlo nejde nemít, jen se do něj jde nekoukat....

Cavalera
08. 05. 2001
Dát tip
jo .. asi není co dodat ... tip!

Bacil
01. 05. 2001
Dát tip
Lepší není zrcadlo nemít. Šmouhy je třeba odstraňovat, souhlas.

Sluníško
01. 05. 2001
Dát tip
Nemít zrcadlo... To by pak ty šmouhy nebyly vidět :)

Spvrivs
30. 04. 2001
Dát tip
A nebylo by lepší zrcadlo vůbec nemít?

djPis
28. 04. 2001
Dát tip
Když vono to je úplně jinak.

KID
28. 04. 2001
Dát tip
Zrcadlo neměň, změň sebe, šmouhy zmizey samy....

KID
28. 04. 2001
Dát tip
Jo a *, mam rád úvahy...

StvN
27. 04. 2001
Dát tip
Možná zkus vyměnit zracadlo.

Wopi
27. 04. 2001
Dát tip
To je docela rozumná činnost - odstraňovat šmouhy. I když - co tak vím - skvrny na sluníšku vždycky nějaké byly ;o).

Wopi
27. 04. 2001
Dát tip
P.S. A na těch, co se nechávají hladit paprsky, taky občas nějaká vyvstane ;o)).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru