Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes má svátek Elena / Herbert

16. 03. 2007
4
18
2423
Autor
avox
Dovádivá Elena,
chtěla vidět jelena.

Herbert, chlapík jak má být,
že ho půjde zastřelit,
ať prý mu dá pěknou pusu,
že se ihned vydá k lesu...

Elena se rozzlobila,
na Herberta uhodila
- proč měl by  jelena střílet,
vždyť chtěla jen jít na výlet!

Vyšla si k lesu s jiným,
kdo ví, co tam teď činí?
Herbert smutně vyšel z chaty
- nejspíš bude parohatý...

18 názorů

Kočkodan
29. 11. 2011
Dát tip
Není smutný – vztekle skáce, typické pro paroháce.

avox
19. 03. 2007
Dát tip
:-DDD

není to divné. Dámy se jen tiše usmívají, mají dobrý pocit, že zachránily život jelenovi :o)

avox
19. 03. 2007
Dát tip
díky za příspěvek, ale že se tady ozývali jen pánové, je dost zvláštní, není?

v nádražce si pan Herbert dal pivo a Camembert, parohy mo celkem sluší, teď má klid a slunce v duši :o)

avox
16. 03. 2007
Dát tip
:-)) díky

slunco
16. 03. 2007
Dát tip
Nádherná kolektivní omamnost! posílám tip, avox! :-)

avox
16. 03. 2007
Dát tip
Když prodá svou kulovnici, má navíc, než na opici... pak si najde milenku, co má vlastní garsonku (kdo chce dělat, práci najde, kdo je líný, ten ať zajde!)

Flákač
16. 03. 2007
Dát tip
je to tak.

Jarmark
16. 03. 2007
Dát tip
Jak tak chrápe na nádraží, bez bytu a o hladu, stál by Herbert o radu, kde pro dnešek hrdlo svlaží... Elena je s jiným v ráži, to ho štve a to ho drásá, vždyť je z krve, také z masa, práci chce, ať nepřekáží :)) J.

avox
16. 03. 2007
Dát tip
Udělám si čárku za dobrý skutek, že jsem Herberta zachránila před romantickou, ale zbytečnou smrtí? dík

Flákač
16. 03. 2007
Dát tip
Herbert nechá klesnout zbraň a s povzdechem, čest si chraň, sbalí kufr, vezme kabát, na nádraží bude chrápat. Podle rady od avox, jaký hezký paradox, pro přelétavou Elenu, nechce díru v temenu.

avox
16. 03. 2007
Dát tip
to nevadí, i jiní si to pletou... :-))

guy
16. 03. 2007
Dát tip
jé - já to zblbl - to H patří škrtnout :-)

avox
16. 03. 2007
Dát tip
Magické oko ve sklenici a je pryč Elen růžolící? Jedna vlaštovka jaro nedělá Herbeta potěší jiná megera?

avox
16. 03. 2007
Dát tip
Odjakživa platí, že slunce nesvítí pro jediné kvítí. Skonat smrtí takhle bědnou... bílit v bytě vlastní krví, to jde jenom jednou!

guy
16. 03. 2007
Dát tip
říkají mu Herberte tak si to moc neberte místo lásky s Helenou nalejte si zelenou :-)

Flákač
16. 03. 2007
Dát tip
Herbert bude střelen, i když není jelen, svojí rukou. Eleně zastříká byt červeně.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru