Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sopečné blues

16. 03. 2007
15
16
2269
V jícnu to bublá přetlak v kráteru nesnáším faleš lži a nevěru cosi mě nutí stát se stejnou pane mám divné pnutí hned tak nepřestane bouřit se žluč a kypět jako láva už hodin pár zas v tichu roste tráva váš nezájem si snad jen přivolávám leč prokletím se čím dál víc mi zdá se - zrozená v ohni ohni podobám se né nééé to nééééé! v jícnu to bublá jsem si protivná stín tam kde stojím jiný motiv má hlavou mi víří zpopelněná přání když už se blíží chtíč a milování dalších pár hodin zas v tichu roste tráva zrozená v ohni žáru nezabráním ohnivou vášní staň se řeko dravá je to tak zvláštní daň mě kolébává v jícnu si sedá strach a napětí nemáte pane ani ponětí v kráterech duší co se odehrává bez mýlky tuším nejsem tu ta pravá né nééé to néééé!

16 názorů

vesuvanka
09. 12. 2007
Dát tip

vesuvanka
09. 12. 2007
Dát tip
jak mi mohl takový skvělý text písně uniknout? Dodatečně díky a veliký TIP Ráda bych si píseň poslechla :-)))

vesuvanka
09. 12. 2007
Dát tip
jak mi mohl takový skvělý text písně uniknout? Dodatečně díky a veliký TIP Ráda bych si píseň poslechla :-)))

palino8
19. 03. 2007
Dát tip
mal som pocit, že nie všade sedel rytmus... ale inak fajn

guy
19. 03. 2007
Dát tip
*

stenos
17. 03. 2007
Dát tip
super

Haničku? Pocta! :)))

***

nonamebeast
17. 03. 2007
Dát tip
skvělá!:-)

Robinia
17. 03. 2007
Dát tip
* nemám slov...

Háber
16. 03. 2007
Dát tip
T ale dal by som aj viac, čo ja viem, že sa dávajú nejaké Káčka? K takto? Ja tomu nerozumiem...

ono to bude někde uprostřed, Jaroušku ... a ta deformace - to asi bude pravda - měla bych s tím něco udělat

Oldjerry
16. 03. 2007
Dát tip
Já si to furtissimo personifikuji, ač už jsi mne od toho zrazovala - nemůžu si pomoci - to není úvaha, ani spekulace - to je pocit : ty o něj stojíš - ať je to kdokoli a on to ví - ať je to kdokoli a dělá fóry, jako jsem je kdysi dělával já... fantazie je je, že s lehkostí píšeš o věcech, které ti deformují život.

ale jdi ty, tvoje je překrásná :)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru